Billet Pulley Sets Now Shipping

Discussion in 'Metco Motorsports' started by Rick@Metco, Sep 11, 2015.

  1. Rick@Metco

    Rick@Metco Gold Member Hellcat Supporting Vendor

    Joined:
    Sep 7, 2014
    Messages:
    331
    Likes Received:
    178
    Trophy Points:
    293
    • Winner Winner x 2
    • Like Like x 1
  2. hellcat1

    hellcat1 Gold Member

    Joined:
    Sep 27, 2014
    Messages:
    10,672
    Likes Received:
    2,033
    Trophy Points:
    778
    Location:
    Michigan
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Very very good news,, so what kind of package deal can we get,, show some love to forum members,,,btw,, sorry about cutting our phone call short on Tuesday..
     
  3. Chris Salter

    Chris Salter Silver Member

    Joined:
    Jan 19, 2015
    Messages:
    145
    Likes Received:
    51
    Trophy Points:
    138
    Location:
    Louisiana
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Awesome! Now where do I get the tune???
     
  4. Fast cat

    Fast cat BANNED Hellcat Car Club

    Joined:
    Sep 23, 2014
    Messages:
    2,255
    Likes Received:
    716
    Trophy Points:
    498
    Location:
    Indiana
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Wife walk in on you spending more money on your car?
     
    • Funny Funny x 1
  5. hellcat1

    hellcat1 Gold Member

    Joined:
    Sep 27, 2014
    Messages:
    10,672
    Likes Received:
    2,033
    Trophy Points:
    778
    Location:
    Michigan
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    How did you know, lol..had to cut it short....lol
     
  6. Mo-par!

    Mo-par! Bone Stock Hellcat Car Club

    Joined:
    Feb 21, 2016
    Messages:
    1,155
    Likes Received:
    594
    Trophy Points:
    413
    Location:
    Lebanon Valley PA
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Installed these the other day and am very happy with the improved look under the hood. If you haven't used Metco products, their quality and fitment is second to none and their shipping is super fast too. Very satisfied...

    WP_20160707_012.jpg
     
    • Like Like x 2
  7. Link

    Link Silver Member

    Joined:
    Jan 27, 2015
    Messages:
    895
    Likes Received:
    206
    Trophy Points:
    153
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I would like a part number for the front cap on the stock pulley if anyone has it, thx?
    Good looking stuff Metco.
     
    • Like Like x 1
  8. SRTFighter

    SRTFighter Silver Member

    Joined:
    Mar 21, 2015
    Messages:
    735
    Likes Received:
    154
    Trophy Points:
    153
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Destroyed yours during disassembly eh? Yeah, me too. haha.
     
  9. Link

    Link Silver Member

    Joined:
    Jan 27, 2015
    Messages:
    895
    Likes Received:
    206
    Trophy Points:
    153
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    yea, that sucker did not want to come off, would like a replacement in case I ever want to reinstall it. LoL
     
  10. Indybill

    Indybill Gold Member

    Joined:
    May 2, 2015
    Messages:
    167
    Likes Received:
    111
    Trophy Points:
    293
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Same here
     
  11. sgoyal

    sgoyal Gold Member

    Joined:
    Jul 10, 2015
    Messages:
    2,541
    Likes Received:
    895
    Trophy Points:
    458
    Location:
    Suwanee, Georgia
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Have been looking but can't located so wondering if I can make some type of 3M lol
     

Share This Page