Got my Ya Ya's out today @ dragstrip

Discussion in 'Off-Topic' started by B5 Blue, Apr 12, 2015.

  1. B5 Blue

    B5 Blue Platinum Member

    Joined:
    Jan 5, 2015
    Messages:
    6,857
    Likes Received:
    1,742
    Trophy Points:
    1,178
    Location:
    Michigan
    Vehicle:
    Charger SRT Hellcat
    Sunny and 65 for a change so without my HC I headed off to Lapeer with my R/T. There was a white Charger HC running 11 sumthin @ 124. I didn't go to it or take pics as I was running myself. I satisfied my winter hibernation with my first outing with my R/T. I need to get it a tenth quicker to run for money with the big boys in the 1/8th and I will!

    IMG_20150412_150500.jpg RT Time slip.jpg

    HCDC-I survived, it's safe! Go to a dragstrip with your car like the big boys:p:p:p
     
    • Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  2. Carnage

    Carnage SRT Hellcat Supercharged Moderator Staff Member Hellcat Car Club Gold Supporting Member HCC Charter Member

    Joined:
    Sep 21, 2014
    Messages:
    12,108
    Likes Received:
    3,265
    Trophy Points:
    823
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Very nice bro, I'll get my carbon fiber DS, rear tire upgrades, tune pcm swap, cai upgrade and e85 conversion before I go drag strip :D
     
    • Funny Funny x 2
  3. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,478
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Awesome! Way to kick some a$$ and have fun!!! Awesome share.
     
    • Like Like x 1
  4. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,478
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Just drive it like you stole it and get to the track! Gotta get a feel for it before you tweak it!
     
    • Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  5. RoadwarriorCA

    RoadwarriorCA Gold Member

    Joined:
    Oct 1, 2014
    Messages:
    1,093
    Likes Received:
    346
    Trophy Points:
    358
    Location:
    California
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    You forgot....get your fiance's permission.......give her the RED key, she'll be happy to take it out to the light tree...:p:p:p:p
     
    • Funny Funny x 3
  6. Carnage

    Carnage SRT Hellcat Supercharged Moderator Staff Member Hellcat Car Club Gold Supporting Member HCC Charter Member

    Joined:
    Sep 21, 2014
    Messages:
    12,108
    Likes Received:
    3,265
    Trophy Points:
    823
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Nah gonna prep and drive like a pro first try LMAO wishful thinking I know
     
    • Funny Funny x 1
  7. Carnage

    Carnage SRT Hellcat Supercharged Moderator Staff Member Hellcat Car Club Gold Supporting Member HCC Charter Member

    Joined:
    Sep 21, 2014
    Messages:
    12,108
    Likes Received:
    3,265
    Trophy Points:
    823
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Nub bro LOL
     
    • Funny Funny x 2
  8. B5 Blue

    B5 Blue Platinum Member

    Joined:
    Jan 5, 2015
    Messages:
    6,857
    Likes Received:
    1,742
    Trophy Points:
    1,178
    Location:
    Michigan
    Vehicle:
    Charger SRT Hellcat
    What do you think Tammie ? More blah blah blah but you do hold the record for most Subway runs with a HC:D:D
     
    • Funny Funny x 2
  9. Carnage

    Carnage SRT Hellcat Supercharged Moderator Staff Member Hellcat Car Club Gold Supporting Member HCC Charter Member

    Joined:
    Sep 21, 2014
    Messages:
    12,108
    Likes Received:
    3,265
    Trophy Points:
    823
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I don't cuz last time I went it you were cooking rib eyes in the subway kitchen :D:D
     
  10. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,478
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    For sure! His fiancé won't tell him where the red key is. Lol. She is making him eat organic for a month, hence the gym run! ;)
     
    • Funny Funny x 2
  11. Carnage

    Carnage SRT Hellcat Supercharged Moderator Staff Member Hellcat Car Club Gold Supporting Member HCC Charter Member

    Joined:
    Sep 21, 2014
    Messages:
    12,108
    Likes Received:
    3,265
    Trophy Points:
    823
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Nub cakes sis :)
     
    • Funny Funny x 1
  12. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,478
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I can honestly say I have never been called a nub cake before! Lol. In the scheme of things, it could be worse. Lol:D
     
    • Funny Funny x 2
  13. Carnage

    Carnage SRT Hellcat Supercharged Moderator Staff Member Hellcat Car Club Gold Supporting Member HCC Charter Member

    Joined:
    Sep 21, 2014
    Messages:
    12,108
    Likes Received:
    3,265
    Trophy Points:
    823
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    LOL term of endearment from me hahaha
     
    • Like Like x 1
  14. RoadwarriorCA

    RoadwarriorCA Gold Member

    Joined:
    Oct 1, 2014
    Messages:
    1,093
    Likes Received:
    346
    Trophy Points:
    358
    Location:
    California
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    LOL..
    Tam-Tam, welcome to the nub clubs (post#7) in his Bizzaro world:p
    BTW, not only does he just have the BLACK key, his fiance has him in Valet mode and won't tell him the password:eek::eek: Thus, the odd but true behavior...LOL
     
    • Funny Funny x 1
  15. magnummrk

    magnummrk SRT Hellcat Supporter Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 30, 2014
    Messages:
    3,825
    Likes Received:
    1,109
    Trophy Points:
    918
    Location:
    Wisconsin
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Nice!
     

Share This Page