Lets here your Hellcat experiences if you been lucky enough to ride in one.

Discussion in 'SRT Hellcat General Discussions' started by RDLSRT, Nov 6, 2014.

  1. RDLSRT

    RDLSRT Silver Member

    Joined:
    Oct 17, 2014
    Messages:
    563
    Likes Received:
    104
    Trophy Points:
    153
    Location:
    Houston Texas
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Would love to read how it felt to ride in the Hellcat, if you have been lucky enough to do so!
     
  2. SteveLose

    SteveLose Gold Member

    Joined:
    Oct 4, 2014
    Messages:
    234
    Likes Received:
    118
    Trophy Points:
    293
    Location:
    Chicago
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I drive one in my mind all the time. And oh by the way...it's awesome.
     
    • Winner Winner x 2
    • Agree Agree x 1
  3. Carnage

    Carnage SRT Hellcat Supercharged Moderator Staff Member Hellcat Car Club Gold Supporting Member HCC Charter Member

    Joined:
    Sep 21, 2014
    Messages:
    12,108
    Likes Received:
    3,265
    Trophy Points:
    823
    Location:
    Houston, TX
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I'm with you LOL
     
  4. RadCat

    RadCat Left Shark

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    310
    Trophy Points:
    218
    Location:
    Oklahoma
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    It felt like catching a leprechaun riding a unicorn wrapped in a rainbow...
     
    • Winner Winner x 1
  5. RadCat

    RadCat Left Shark

    Joined:
    Nov 3, 2014
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    310
    Trophy Points:
    218
    Location:
    Oklahoma
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Actually it was awesome. Surprisingly quiet inside, even with the windows down and drag racing another hellcat to my right. Seats were awesome, the whole interior is incredible, best I've ever seen from a Mopar product. The pull is incredible and brakes are mind bending.
     
    • Like Like x 2
  6. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,474
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I felt as if I was there with you riding in the car!! Spot on description...LMAO!;)
     
  7. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,474
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I was at the dealers today getting an oil change and sat in the 392 sitting in the showroom just touching all the buttons and pretending I was shifting it. It was a 6 speed just like mine is gonna be! I pretended it was a sexy red Hellcat even though it was a white SRT 392. LMAO!;)
     
    • Like Like x 1
  8. magnummrk

    magnummrk SRT Hellcat Supporter Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 30, 2014
    Messages:
    3,825
    Likes Received:
    1,109
    Trophy Points:
    918
    Location:
    Wisconsin
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Soon!
     
    • Agree Agree x 1
  9. BossHawg

    BossHawg Senior Hellcat Member

    Joined:
    Oct 10, 2014
    Messages:
    797
    Likes Received:
    270
    Trophy Points:
    63
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    You molested someone's future car? Lol I did the same thing a few weeks ago lol
     
    • Like Like x 1
  10. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,474
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    I felt that baby up for a good 20 minutes! LMAO! It looked happy when I was walking away. I think it might have been smoking!!! ;)
     
    • Agree Agree x 2
  11. BossHawg

    BossHawg Senior Hellcat Member

    Joined:
    Oct 10, 2014
    Messages:
    797
    Likes Received:
    270
    Trophy Points:
    63
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Bad kitty lol
     
    • Like Like x 1
  12. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,474
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Just the way we like them!!!;)
     
    • Like Like x 1
  13. BossHawg

    BossHawg Senior Hellcat Member

    Joined:
    Oct 10, 2014
    Messages:
    797
    Likes Received:
    270
    Trophy Points:
    63
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Lol I sat in the one in the showroom, adjusted the seat, checked the fit and finish, got under the hood in the trunk, pics of the under carriage lol. After awhile the sales people stopped asking me if I needed help
     
    • Like Like x 2
  14. Tammie

    Tammie SRT Hellcat Moderator Staff Member Gold Supporting Member

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    13,474
    Likes Received:
    4,534
    Trophy Points:
    1,223
    Location:
    Washington
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    There is really no help for us until our Hellbabies arrive!!! I am sooooo glad to know I am not the only one that has been playing with the other Challys till my car gets here!:rolleyes:
     
    • Like Like x 1
  15. Hellacious Feline

    Hellacious Feline Silver Member

    Joined:
    Nov 1, 2014
    Messages:
    179
    Likes Received:
    54
    Trophy Points:
    138
    Vehicle:
    Challenger SRT Hellcat
    Haha you two crack me!!! At least they are not the hellcats otherwise the dealer would tell you to stop touching their kitty! :p
     

Share This Page