SRT Hellcat Forum banner

Najlepsze rekomendacje dotyczące opon.

2 reading
36K views 39 replies 14 participants last post by  jaysika  
#1 ·
Potrzebuję pomocy, ludzie, chciałem uzyskać jakieś informacje na temat opon. Co jest lepsze, większy rozmiar z tyłu dla lepszej trakcji czy taki sam rozmiar na całym obwodzie? Co macie na swoich samochodach i czy jedna marka jest lepsza od drugiej? Przyglądałem się kilku Micheline SP 4s 305x35x20, czy 315 lub NT555 są lepsze? Nie jestem pewien, czy będzie obcierać, proszę o pomoc?? Pójdą na Chargera.
 
#4 ·
Najlepsza opona na świecie: Michelin PS4S
Najlepsza opona dla Hellcata: Michelin PS 4 All Season

Rzeczywista przyczepność na drodze między tymi 2 oponami jest bardzo podobna. PS4S będzie lepszy przez około 1-2000 mil. Jednak A/S pozostaje dobry przez 30 000 mil. Nawet w formacie o szerokości 275 byłem w stanie uzyskać 3,3-3,5 0-60 na ulicy (bez żadnego przygotowania) z regularną częstotliwością.

Używam tej samej opony w moim C8. Fantastyczna wszechstronna opona o doskonałych osiągach w niskich temperaturach i na mokrej nawierzchni. Opona letnia jest bezużyteczna w temperaturze około 50F. A/S jest dobry nawet do 30F, przy których jeździłem.
 
#10 ·
Najlepsza opona na świecie: Michelin PS4S
Najlepsza opona dla Hellcata: Michelin PS 4 All Season

Faktyczna przyczepność, jaką można wykorzystać na drodze między tymi 2 oponami, jest bardzo podobna. PS4S będzie lepszy przez około 1-2000 mil. Jednak A/S pozostaje dobry przez 30 000 mil. Nawet w formacie o szerokości 275, udało mi się uzyskać 3,3-3,5 0-60 na ulicy (bez żadnego przygotowania) z regularną częstotliwością.

Używam tej samej opony w moim C8. Fantastyczna, wszechstronna opona o doskonałych osiągach na zimnej i mokrej nawierzchni. Opona letnia jest bezużyteczna w temperaturze około 50F. A/S jest dobry nawet do 30F, przy których jeździłem.
Myślałem, że założę zestaw ps4s na tylne koła mojego rewb. Nawet nie brałem pod uwagę A/S.
 
#39 ·
Używałem opon Continental Extreme Contact Sport Plus w kilku różnych Chargerach, które miałem. Uwielbiałem je w 392 i w obu HC. Założyłem 315 na całym obwodzie HCWB Charger. Świetna przyczepność i wytrzymują dłużej niż niektóre inne opony, których używałem.
Naprawdę lubimy Continental DWS we wszystkich naszych samochodach, ale niestety nie możemy ich dostać do HC... przynajmniej ja nie mogę ich znaleźć. Prawdopodobnie wybiorę Michelin, gdy nadejdzie czas
 
#17 ·
Chodzi mi o to, że jeśli założyłbyś na samochód zestaw PS4S i kazałbyś komuś zamienić je na opony PS4 AS, możesz nie zauważyć różnicy. Opony całoroczne większości marek są zauważalnie gorsze w porównaniu z ich oponami o wysokich osiągach. W przypadku Michelin, Pilot Sport 4 All Season to również opona o wysokich osiągach. Chyba że jeździsz na granicy możliwości, nie będziesz w stanie stwierdzić, że nie jedziesz na PS4S. Obejmuje to również zabawę na światłach od czasu do czasu. PS4 AS to solidna opona i w przeciwieństwie do fabrycznych, spaghetti Pirelli całorocznych, te mogą naprawdę dobrze trzymać się nawierzchni od startu. To tylko wisienka na torcie, że mogą również dobrze sprawdzać się w Hellcacie zarówno na mokrej, jak i zimnej nawierzchni. Świetnie nadają się do pojazdów, które są często używane.
 
#18 ·
Właśnie zamówiłem zestaw PS4 AS na podstawie recenzji @Xylander. Mam '22 Jailbreak zmodyfikowany do 900 KM, więc wybrałem 315, ponieważ potrzebuję jak najlepszej przyczepności. Kilka dni temu na Buttonwillow moje Pzero kręciły się i podskakiwały na wszystkie strony i było do bani, że nie mogłem nawet wykorzystać połowy mocy bestii. Ostatnim razem jeździłem po torze z moimi MT ET Street R 315/50R17 - i chociaż byłem w stanie zostawić wszystkich w tyle na prostych, to oczywiście nie wchodzą w zakręty. Dlatego skłoniłem się ku PS4 w porównaniu do Nitto 555RII. Pomyślałem, że wolę większą kontrolę i szybsze pokonywanie zakrętów w zamian za trochę przyczepności i zawsze mieć moje MT, kiedy chcę ścigać się na dragach.
 
#20 ·
Zamówiłem właśnie zestaw PS4 AS na podstawie recenzji @Xylander. Mam '22 Jailbreak zmodyfikowany do 900whp, więc wybrałem 315, ponieważ potrzebuję jak najlepszej przyczepności. Kilka dni temu na Buttonwillow moje Pzeros kręciły się i podskakiwały wszędzie i było do bani, że nie mogłem nawet wykorzystać połowy mocy bestii. Ostatnim razem jeździłem po torze z moimi MT ET Street R 315/50R17 - i chociaż byłem w stanie zmieść wszystkich na prostych, to oczywiście nie radzą sobie w zakrętach. Dlatego skłaniałem się ku PS4 w porównaniu do Nitto 555RII. Pomyślałem, że wolę większą kontrolę i szybsze pokonywanie zakrętów w zamian za przyczepność i zawsze mieć moje MT, kiedy chcę ścigać się na dragach.
Powinieneś był wybrać Nitto 555R2 dla najlepszej wszechstronnej opony do jazdy codziennej/torowej na twoim poziomie HP. PS4 AS nawet się do nich nie zbliży. Za 555R2 byłyby Toyo R888R, ale przy mokrej pogodzie jest z nimi trochę kiepsko.
 
#33 ·
Miło! Dziękuję @Xylander i @Blkout za wszystkie szczegółowe informacje! Czuję się teraz lepiej i wciąż mogę kupić zestaw 555R2 na tył na pewnym etapie, ponieważ naprawdę nie lubię się wczepiać i jestem rozpieszczony przez moje MT na prostych, które wczepiają się w 90% przypadków od startu z WOT. Po prostu nie potrafią wchodzić w zakręty.
 
#38 ·
Potrzebuję pomocy, chłopaki, chciałem uzyskać informacje na temat opon, co jest lepsze, większy rozmiar z tyłu dla lepszej przyczepności czy taki sam rozmiar na całym obwodzie? Co macie w swoich samochodach i czy jedna marka jest lepsza od drugiej? Przyglądałem się kilku Micheline SP 4s 305x35x20 lub czy 315 lub NT555 są lepsze, nie jestem pewien, czy będzie ocierać, proszę o pomoc?? Pójdą na Chargera.
Michelin Pilot Sport 4S to solidny wybór. Sprawdź zalecenia producenta dotyczące prawidłowego rozmiaru opon dla Twojego samochodu, aby uniknąć problemów z ocieraniem.
 
#40 ·
Potrzebuję pomocy, chłopaki, chciałem uzyskać jakieś informacje na temat opon, co jest lepsze, większy rozmiar z tyłu dla lepszej trakcji czy taki sam rozmiar na całym obwodzie? Co macie w swoich samochodach i czy jedna marka jest lepsza od drugiej? Przyglądałem się kilku Micheline SP 4s 305x35x20 lub czy 315 lub NT555 są lepsze, nie jestem pewien, czy będzie obcierać, proszę o pomoc?? Pójdą na ładowarkę.
Utrzymuje wszystko w równowadze i lepiej się prowadzi. Michelin PS4S lub Nitto NT555 to solidne opcje, ale upewnij się, że pasują bez obcierania.