SRT Hellcat Forum banner
1,021 - 1,040 of 1,104 Posts
Dus ik ga hier vanuit Houston een 1/8 mijl gooien toen we nog aan het testen waren. Bleek dat het sneller zou zijn geweest dan mijn 9,29 als we erin waren gebleven. Moet de dingen hier aan de gang houden lol buddyg dezelfde setup als mijn 9,29 1/4 mijl run afgesteld door Curt@DusterhoffTuning Baan gaat volgende week hier open dus nieuwe beste tijden komen eraan!

Dus ik ga hier een 1/8 mijl in gooien vanuit Houston toen we nog aan het testen waren. Bleek dat het sneller zou zijn geweest dan mijn 9.29 als we erin waren gebleven. Moet de dingen hier aan de gang houden lol buddyg dezelfde setup als mijn 9.29 1/4 mijl run afgesteld door Curt@DusterhoffTuning Baan gaat volgende week hier open dus nieuwe beste tijden komen eraan!

View attachment 512129
Je hebt die 60 voet tijden rocken Doug!

Discussion starter · #1,023 ·
Dus ik ga hier een 1/8 mijl in gooien vanuit Houston toen we nog aan het testen waren. Bleek dat het sneller zou zijn geweest dan mijn 9.29 als we erin waren gebleven. Moet de dingen hier aan de gang houden lol buddyg dezelfde setup als mijn 9.29 1/4 mijl run afgesteld door Curt@DusterhoffTuning Baan gaat volgende week hier open dus nieuwe beste tijden komen eraan!

View attachment 512129
Bijgewerkte snelste 1/8 mijl run, gefeliciteerd!

DA was +1400 in Phoenix Arizona bij Wild Horse Pass Motorsports Park
9.992@137
liep daarna ook een 9.998.

Mooie runs! Die 9's zijn zeker zwaar in je hoge DA. Goed gedaan.
Bedankt. Ik was blij om een paar 9"s te halen en was eerlijk gezegd aangemoedigd dat het gebeurde in een relatief hoge DA. Op een dag krijg ik de kans om met de auto in nul of negatieve DA te rijden.

Bedankt. Ik was blij om een paar 9" te krijgen en was eerlijk gezegd aangemoedigd dat het gebeurde in een relatief hoge DA. Op een dag krijg ik de kans om met de auto te rijden in nul of negatieve DA.
Leuke runs! Zorg ervoor dat je in januari met de Legion of Demons naar Houston komt. Geweldige DA!

Nice runs! Make sure you come to Houston in January with the Legion of Demons. Great DA!
Bedankt en ik zal het proberen. Het is moeilijk voor mij, want ik heb geen manier om de auto door het land te vervoeren. Zal toch proberen iets te bedenken.

Discussion starter · #1,029 ·
Volg de tijd vandaag. Probeerde 315 17 MT Rs DA +500' Temp 50 Dragway 42 Pakte een beetje ET en MPH. 9.82/139.53
Image
Image
Heb ook een 808 hit gemaakt, wat is het snelst? Ging 10.00

WOW Paul Dat is geweldig!!:D

WTG! Gefeliciteerd!:cool:

Linda :)

Geweldig, Paul rent. :cool: Zo dicht bij een 9 op 808 ook.:) In betere DA had je het zeker gehaald. Dat en waarschijnlijk ook het andere magische getal.;) Ga zo door. Gefeliciteerd.:cool::)

Update nodig voor Jorge Duque. Ik weet niet zeker of hij hier is. 9.03@149 gisteren in Houston Raceway Park. +1923DA 2.75/Lower, Injectoren, MT ET Streets en Ignite 114. Barth Tuned! Alleen boost, geen lachgas

Attachments

Je hebt counseling nodig... Laat de Nitto-kwestie gaan!
Ik vind het leuk dat sommigen het voor elkaar krijgen zonder de gemakkelijke weg te kiezen... zoals de auto's in de f.a.s.t.-serie. En de outlaw 275 auto's De nittos zijn vrijwel hetzelfde... lol, je kunt er net zo goed een slick op zetten en het een dag noemen......in dat opzicht. Ik zal de "nittos"-opmerking blijven volgen... dat wil ik graag zien

Discussion starter · #1,040 ·
1,021 - 1,040 of 1,104 Posts