SRT Hellcat Forum banner

HC motorgeluid

1.3K views 9 replies 8 participants last post by  LaRocque  
#1 · (Edited)
Ik bekijk een Hellcat, maar hij maakt veel motorgeluid. Ik heb twee geluidsfragmenten. Kijk of je het geluid kunt achterhalen. Als je het volume harder zet, kun je het geluid redelijk goed horen.

#2 ·
Ik bekijk een Hellcat, maar hij maakt veel motorgeluid. Ik heb twee geluidsfragmenten. Kijk of je het geluid kunt achterhalen. Als je het volume harder zet, kun je het geluid redelijk goed horen.

U moet deze auto door een Dodge-dealer laten inspecteren VOORDAT u hem koopt, als dat al zo is.

Probleem 2 klinkt als iets dat loszit in de motor, maar u zit in de bestuurdersstoel.

U moet het verschil kunnen horen tussen de motor en de SC. Een goede technicus zou dit moeten kunnen.

Het kan helpen om de geluiden te horen met de motorkap open en u voor de auto te staan boven de motor bij de toerentallen in Prob2.

Als ik u was, zou ik weglopen.

#5 ·
Klinkt als een lager. De mijne klinkt niet zo lol. Pass.

• Like
Reactions: Schipperke
#7 ·
Handelaar of particulier? Vraag ernaar en kijk wat ze zeggen. Ik vind het altijd leuk om een BS-verhaal te horen over hoe het goed is of hoe het hoort te zijn.

Het is moeilijk te zeggen wat het is, video's maken het altijd moeilijk om te zien. Mijn blazer heeft een luidruchtig stationair gezoem dat niet is veranderd sinds ik hem heb.

Twijfel je, loop dan weg, tenzij het goedkoop is.

#8 ·
Eigenlijk is het een 2015 Chrysler 300 met complete 2020 Hellcat goodies die uit een wrak van een HC met 12.000 mijl kwam. Achteraf ingebouwd met meters, shifter, zelfs het pk- en koppel scherm, en alles. Het heeft alle goodies voor $16.000. Man, als het alleen de SC-lagers zijn, zou dat een koopje zijn!!! Er zijn er verschillende in Los Angeles die dit doen, en ze slagen daadwerkelijk voor de smogtest - kun je het geloven?!! ANYWAY, BEDANKT AAN ALLEN voor de hulp. Ik zal jullie niet meer naar dit spul vragen, ik weet dat het moeilijk is om vanaf je stoel te diagnosticeren.

#9 ·
Eigenlijk is het een 2015 Chrysler 300 met complete 2020 Hellcat goodies die uit een wrak HC met 12.000 mijl kwam. Achteraf ingebouwd met meters, shifter, zelfs het pk- en koppel scherm, en alles. Het heeft alle goodies voor $16.000. Man, als het alleen de SC-lagers zijn, zou dat een koopje zijn!!! Er zijn er verschillende in Los Angeles die dit doen, en ze slagen daadwerkelijk voor de smogtest - kun je het geloven?!! ANYWAY, BEDANKT AAN IEDEREEN voor het helpen. Ik zal jullie niet meer naar deze dingen vragen, ik weet dat het moeilijk is om vanaf je stoel te diagnosticeren.
Dat is niet slecht qua prijs, maar kan ook een enorme hoofdpijn zijn. Ik vind het niet erg om mijn 2 cent over dingen te geven, zelfs als het een gebroken plaat is.

#10 ·

Ren weg… ren weg