Ik bekijk een Hellcat, maar hij maakt veel motorgeluid. Ik heb twee geluidsfragmenten. Kijk of je het geluid kunt achterhalen. Als je het volume harder zet, kun je het geluid redelijk goed horen.
U moet deze auto door een Dodge-dealer laten inspecteren VOORDAT u hem koopt, als dat al zo is.Ik bekijk een Hellcat, maar hij maakt veel motorgeluid. Ik heb twee geluidsfragmenten. Kijk of je het geluid kunt achterhalen. Als je het volume harder zet, kun je het geluid redelijk goed horen.
Dat is niet slecht qua prijs, maar kan ook een enorme hoofdpijn zijn. Ik vind het niet erg om mijn 2 cent over dingen te geven, zelfs als het een gebroken plaat is.Eigenlijk is het een 2015 Chrysler 300 met complete 2020 Hellcat goodies die uit een wrak HC met 12.000 mijl kwam. Achteraf ingebouwd met meters, shifter, zelfs het pk- en koppel scherm, en alles. Het heeft alle goodies voor $16.000. Man, als het alleen de SC-lagers zijn, zou dat een koopje zijn!!! Er zijn er verschillende in Los Angeles die dit doen, en ze slagen daadwerkelijk voor de smogtest - kun je het geloven?!! ANYWAY, BEDANKT AAN IEDEREEN voor het helpen. Ik zal jullie niet meer naar deze dingen vragen, ik weet dat het moeilijk is om vanaf je stoel te diagnosticeren.
Ren weg… ren wegIk bekijk een Hellcat, maar hij maakt veel motorgeluid. Ik heb twee geluidsfragmenten. Kijk of je het geluid kunt achterhalen. Als je het volume harder zet, kun je het geluid redelijk goed horen.