SRT Hellcat Forum banner

60 - 130 MPH Testresultaten van aangepaste Hellcat

84K views 150 replies 26 participants last post by  16GoManGoHC  
#1 · (Edited)
Hé jongens,

Dus mijn aangepaste 2.80 Griptec-poelie, catless mids, ID 1050 Injectors, JLT Intake en tunefor racegas van team hellcat kitty leverden 803 RWHP op een dynojet via een handgeschakelde 6-versnellingsbak.

Omdat ik nog niet klaar ben voor dragraces vanwege de standaard aandrijfas en koppeling, heb ik getest met 60 - 130 op de racelogic V-box. Dit heb ik gevonden

Eerste run: 76 graden
2e - 4e versnelling = 7,2 sec

Tweede run: 71 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,8 sec

Derde run: 65 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,3 sec

Vierde run: 72 graden
2e - 3e versnelling = 6,6 sec

Ik heb hieronder afbeeldingen toegevoegd, maar hier is wat ik tot nu toe heb geleerd.
- start bij 45 mph
- elke versnelling tot bijna de rode lijn (de mijne is 6900 met tune)
- zorg ervoor dat je IAT's zo koel mogelijk zijn
- probeer op een vlakke, niet-hellende ondergrond te zijn

Mijn toekomstige doelen:
- probeer het opnieuw op een dag van 50 graden met negatieve luchtdichtheid voor een tijd van 6,1 sec
- kleinere 2,75 poelie toevoegen, warmtewisselaar, korte shifter, verbeterde koppeling, opnieuw afstellen voor 860+ rwhp = 5,8 sec of minder tijd

Attachments

#6 ·
Hé jongens,

Dus mijn aangepaste 2.80 Griptec-poelie, catless mids, ID 1050 Injectors, JLT Intake en afgesteld voor racegas door team hellcat kitty maakte 803 RWHP op een dynojet via een handgeschakelde 6-versnellingsbak.

Omdat ik nog niet klaar ben voor dragraces vanwege de standaard aandrijfas en koppeling, heb ik getest met 60 - 130 op de racelogic V-box. Dit heb ik gevonden

Eerste run: 76 graden
2e - 4e versnelling = 7,2 sec

Tweede run: 71 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,8 sec

Derde run: 65 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,3 sec

Vierde run: 72 graden
2e - 3e versnelling = 6,6 sec

Ik heb hieronder afbeeldingen bijgevoegd, maar hier is wat ik tot nu toe heb geleerd.
- start bij 45 mph
- neem elke versnelling tot bijna de rode lijn (de mijne is 6900 met afstelling)
- zorg ervoor dat je IAT's zo koel mogelijk zijn
- probeer op een vlakke, niet-hellende ondergrond te zijn

Mijn toekomstige doelen:
- probeer het opnieuw op een dag van 50 graden met negatieve luchtdichtheid voor een tijd van 6,1 sec
- kleinere 2,75 poelie toevoegen, warmtewisselaar, short shifter, verbeterde koppeling, opnieuw afstellen voor 860+ rwhp = 5,8 sec of minder tijd
Ziet ernaar uit dat je het aan het uitzoeken was. Dat is een erg stevige tijd die je rijdt. Onder de 6 seconden verslaat veel supercars en sportwagens. Als je eenmaal in de hoge 5's komt, rijd je nu tegen sportmotoren en overtreft je bijna alles. Onder de 5's en je bent bijna onaantastbaar, tenzij wat je ook rijdt, sterk is aangepast.

Ga zo door man.

Ik denk ook dat je schakeling je minstens 0,2-0,4 seconden vertraagt, omdat de A8 gewoon sneller schakelt.

#10 ·
Wat is je 0 tot 100 op straat? Zit je in de 6 seconden of lage 7 seconden?

#12 ·
Ik had een paar geweldige omstandigheden in een Redeye vroeg maandagochtend, DA was ongeveer 1500'. Ik heb een paar ronden bekeken voor 60-130 mph. Het beste dat een standaard RE doet, is ongeveer 9,7 seconden! Ik moest wat rekenen, want de enige plek waar ik 60-130 kan halen is tussen de ronden, maar ik denk dat ik het goed heb gedaan, ik heb ongeveer zes combinaties bekeken. Veel hoge negens.

Je vliegt!

#14 ·
Ik had afgelopen maandagochtend een aantal geweldige omstandigheden in een Redeye, DA was ongeveer 1500'. Ik heb een paar ronden bekeken voor 60-130 mph. Het beste dat een standaard RE doet, is ongeveer 9,7 seconden! Ik moest wat rekenen, want de enige plek waar ik een 60-130 kan krijgen is tussen de ronden door, maar ik denk dat ik het goed heb gedaan, ik heb ongeveer zes combinaties bekeken. Veel hoge negens.

Je vliegt!
Dat getal klinkt hoog, van welke snelheid ga je uit?

Mijn schatting voor een redeye zou 7,6 - 7,8 moeten zijn

#16 ·
Misschien heb ik er een die langzaam is. Ik heb verschillende ronden op een racecircuit gesampled. Voor de lol heb ik het gewoon handmatig getimed door de video te bekijken. Krijg hoge negens. Keek ook naar de oude Hellcat-video's om het te controleren, handmatig één ronde getimed op negen en een andere op 9,5 seconden. Dezelfde twee auto's blazen ongeveer elke Corvette en elke andere auto op dit rechte stuk weg. Je vliegt!

#17 ·
Misschien omdat ik het rustig aan doe met 60 mph uit een bocht, hebben we het probleem van een paar seconden?? Het is geen volgas bij 60, het duurt even om het open te krijgen en er zeker van te zijn dat we het niet in ronddraaiende troep veranderen, omdat we over de startlijn bij BIR en de rechte lijn op moeten.

#18 ·
Misschien omdat ik er met 60 mph uit een bocht in ga, hebben we het probleem van een paar seconden?? Het is geen WOT bij 60, het duurt een paar seconden om het open te krijgen en er zeker van te zijn dat we er geen draaiende zooi van gaan maken, aangezien we over de startlijn bij BIR en de rechte lijn moeten gaan.
Ja, ik denk dat het zoiets is. Het is moeilijk om het te beoordelen op basis van een video en alleen maar te proberen het te timen.

Maak het schoon met een opnameapparaat en controleer het. Ik zou zeker hoge 7's zeggen.

9 seconden denk aan 1/4 mijl tijden. Als je hoge 9's hebt van 60-130, voeg dan gewoon de 0-60 van de hit toe en je hebt een 1/4 mijl tijd.

Je bent een solide 11 tot hoge 10 seconden auto. Dus doe de wiskunde.

#20 ·
Wat gebruiken jullie om deze gegevens te verkrijgen?

#34 · (Edited)
Image
0-130 in principe. 11,7 seconden. Standaard HC Charger alleen wielen 10,5 rondom en bredere Michelin ps4s. Niet voorbereid, vlakke straatoppervlakte van ongeveer 88 graden buiten. We zitten op ongeveer 300 voet boven de zeespiegel in Bucks County. En 0-100 een van mijn beste op de weg.. 7,5.. Ik doe een kleine uitrol van anderhalve seconde voordat ik erin ga. Dat is mijn kleine truc.. geen pre-burnout (deze keer hehe).. banden op 34 psi opgewarmd. Ook schakel ik de auto altijd handmatig in de M-modus met de schakelaars. In de 1e versnelling schakel ik meestal rond 4000 tpm af.. dan 2e versnelling zodra je 18-24 mph bereikt. Dit klinkt misschien raar voor sommigen, maar op deze manier kan ik snellere, meer gecontroleerde consistente tijden halen. In de 0-100 dept.

Attachments

#36 ·
View attachment 527093 0-130 in principe. 11,7 seconden. Standaard HC Charger, gewoon wielen 10,5 rondom en bredere Michelin ps4s. Niet voorbereid, vlakke straat oppervlakte van ongeveer 84 graden buiten. We zitten op ongeveer 300 voet boven zeeniveau in Bucks County. En 0-100 een van mijn beste op de weg.. 7,5.. Ik doe een kleine uitrol van anderhalve seconde voordat ik erin ga. Dat is mijn kleine truc.. geen pre-burnout (deze keer hehe).. banden op 34 psi opgewarmd. Ook schakel ik de auto altijd handmatig in de M-modus met schakelaars. In de 1e versnelling schakel ik meestal rond 4000 tpm.. dan blaas ik de 2e versnelling zodra je 18-24 mph bereikt. Dit klinkt misschien raar voor sommigen, maar op deze manier kan ik snellere, meer gecontroleerde consistente tijden halen. In de 0-100 afdeling.
Dat zijn echt goede tijden voor standaard trim op de weg.

#39 ·
Ik wed dat je sommige mensen er behoorlijk dom uit laat zien als ze proberen je van 60 whipcat te racen, lol. Je zou kunnen zeggen: hé man, ik geef je 3 seconden voorsprong. Dat zul je nodig hebben, hah

#40 ·
Ik wed dat je sommige mensen er behoorlijk dom uit laat zien als ze proberen je te racen vanaf 60 whipcat lol. Je zou zelfs kunnen zeggen: hé man, ik geef je 3 seconden voorsprong. Dat zul je nodig hebben, hah
Haha ohh ja. :D

De supercars met vierwielaandrijving en superieure tractiecontrole hebben de neiging om altijd de voorsprong te nemen, maar het maakt de kill zoveel zoeter.

Gaf de auto van 400k een kleine voorsprong :p en dan :eek::eek::eek:

#43 ·
Lmao. Wow, je hebt die gast beetgenomen. Ik moest teruggaan om te zien dat je 123 deed op zijn 141 of zoiets. De camera zwenkt terug als je de tweede helft van de stretch hebt gedaan. Je ging van 123 naar 183. In de top. Indrukwekkend. Welke versnellingen rijd je, zweep? .262 of .309? Ik neem aan de .262 met al die kracht die de mijl doet..
Tijdens de video reed ik met 3.09 versnellingen. Ik rijd nu met de 2.62.

Het is grappig, ik heb de andere snelheden nooit opgemerkt, ik wist niet dat wij het waren, het was waarschijnlijk onze 1/4 mijl trap of zoiets. Ik dacht dat het de auto's waren die voor ons gingen.

Tractie is altijd zo moeilijk te bereiken.

Het andere in de video is dat we technisch gezien moesten starten vanaf een 40 roll en dan gas geven bij de kegels. Dat heb ik gedaan en ben begonnen bij 40, de lambo vertrok vroeg en werd toch gerookt.

erg indrukwekkend!
Bedankt maat. Het is een leuke auto.

#49 ·
Hier is mijn meest recente. De auto heeft er zeker meer in zitten. Het was in goede DA, maar met een serieuze negatieve DA en een dode haak weet ik zeker dat ik een paar tienden kan afscheren.
Image