Hé jongens,
Dus mijn aangepaste 2.80 Griptec-poelie, catless mids, ID 1050 Injectors, JLT Intake en tunefor racegas van team hellcat kitty leverden 803 RWHP op een dynojet via een handgeschakelde 6-versnellingsbak.
Omdat ik nog niet klaar ben voor dragraces vanwege de standaard aandrijfas en koppeling, heb ik getest met 60 - 130 op de racelogic V-box. Dit heb ik gevonden
Eerste run: 76 graden
2e - 4e versnelling = 7,2 sec
Tweede run: 71 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,8 sec
Derde run: 65 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,3 sec
Vierde run: 72 graden
2e - 3e versnelling = 6,6 sec
Ik heb hieronder afbeeldingen toegevoegd, maar hier is wat ik tot nu toe heb geleerd.
- start bij 45 mph
- elke versnelling tot bijna de rode lijn (de mijne is 6900 met tune)
- zorg ervoor dat je IAT's zo koel mogelijk zijn
- probeer op een vlakke, niet-hellende ondergrond te zijn
Mijn toekomstige doelen:
- probeer het opnieuw op een dag van 50 graden met negatieve luchtdichtheid voor een tijd van 6,1 sec
- kleinere 2,75 poelie toevoegen, warmtewisselaar, korte shifter, verbeterde koppeling, opnieuw afstellen voor 860+ rwhp = 5,8 sec of minder tijd
Dus mijn aangepaste 2.80 Griptec-poelie, catless mids, ID 1050 Injectors, JLT Intake en tunefor racegas van team hellcat kitty leverden 803 RWHP op een dynojet via een handgeschakelde 6-versnellingsbak.
Omdat ik nog niet klaar ben voor dragraces vanwege de standaard aandrijfas en koppeling, heb ik getest met 60 - 130 op de racelogic V-box. Dit heb ik gevonden
Eerste run: 76 graden
2e - 4e versnelling = 7,2 sec
Tweede run: 71 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,8 sec
Derde run: 65 graden
2e - 3e versnelling @ 6700 tpm = 6,3 sec
Vierde run: 72 graden
2e - 3e versnelling = 6,6 sec
Ik heb hieronder afbeeldingen toegevoegd, maar hier is wat ik tot nu toe heb geleerd.
- start bij 45 mph
- elke versnelling tot bijna de rode lijn (de mijne is 6900 met tune)
- zorg ervoor dat je IAT's zo koel mogelijk zijn
- probeer op een vlakke, niet-hellende ondergrond te zijn
Mijn toekomstige doelen:
- probeer het opnieuw op een dag van 50 graden met negatieve luchtdichtheid voor een tijd van 6,1 sec
- kleinere 2,75 poelie toevoegen, warmtewisselaar, korte shifter, verbeterde koppeling, opnieuw afstellen voor 860+ rwhp = 5,8 sec of minder tijd