SRT Hellcat Forum banner
101 - 120 of 235 Posts
Satera również nie byłaby w stanie rozwiązać tego problemu. Faktem jest, że D170 wytwarza tak duże doładowanie, że nie jest bezpieczny na 93 oktanach. Jak stwierdził Speedy, bez adaptacji obejścia w celu zmniejszenia poziomu doładowania przy pełnym otwarciu przepustnicy, po prostu nie można bezpiecznie jechać z pełnym otwarciem przepustnicy na D170 przy 93 oktanach. Tuner mógłby mocno opóźnić zapłon, aby ewentualnie uruchomić go na 93 oktanach przy pełnym otwarciu przepustnicy, ale działałby dość słabo, jeśli w ogóle byłby bezpieczny.
Czy strojenie nie może sterować zaworem obejściowym doładowania?
 
Patrzcie, możecie gadać, co chcecie o 93 91 26 42 85 i jakiejkolwiek innej liczbie, która przyjdzie wam do głowy, a ja wam powiem, że jeździłem na 91 i 93 i 85 we wszystkich kombinacjach bez problemu. Co prawda nie jeżdżę na tor, ale mogę wam powiedzieć, że jestem w tym cały czas mocno zaangażowany i mam na myśli cholernie mocno, bez problemu. Olej jest czysty i prosty i działa jak szwajcarski zegarek.
 
Zdecydowanie NIE jechałbym WOT w Demon 170 na benzynie z dystrybutora, 91 lub 93, ani też nie jechałbym WOT na benzynie wyścigowej 109, 116 itp. Samochód został zaprojektowany do generowania mocy na E85 i nie będzie wiedział, że masz benzynę wyścigową w baku, więc jesteś w tak samo złej sytuacji jak na 91 lub 93. Prawie na pewno skończysz z problemami, co widzę w moich logach. Zamieściłem zrzuty ekranu z moich logów danych Demon 170 na tym forum, pokazujące problemy z benzyną z dystrybutora i ubogą mieszanką w tych samochodach. Zrobiłem również film na moim kanale YT na ten temat, prezentując dane z logów.

Nie uruchamiałbym również pełnego E85 ani wyższego. Muszę przeprowadzić więcej testów, ale wygląda na to, że wtryskiwacze mogą się wyczerpać w chłodnym powietrzu i E85. Samochód z jakiegoś powodu generuje pełną moc przy E65, co odciąża pojemność układu paliwowego.

Tak, na pewno możesz rejestrować dane za pomocą HPTuners bez odblokowywania komputera. Mój 170 jest fabrycznie standardowy, bez zmian w komputerze i cały czas rejestruję dane. Jest to bardzo przydatne.

Nie, zawór obejściowy nie jest powiązany z zawartością etanolu. MOIM zdaniem POWINIEN był być, ale z jakiegoś powodu tego nie zrobili.

Wszyscy powszechnie zaakceptowali, że „bezpieczna” konfiguracja dla benzyny z dystrybutora wynosiła 16-17 psi doładowania. To się nie zmienia tylko dlatego, że Dodge wypuścił samochód, który generuje 22 psi na benzynie z dystrybutora.
 
Więc Redeye z DC stage 2 może uzyskać 837 KM na benzynie z dystrybutora i nikt się na to nie skarży. Ale kiedy D170 uzyskuje 900 KM na benzynie z dystrybutora, z mocno ulepszonym silnikiem + elementami zewnętrznymi, to koniec świata. Więcej logiki z "crack-pipe".
Przepraszam, ale staję po stronie Speediego. Przynajmniej ma dane, na których opiera swoje stwierdzenia. Logika z "crack-pipe" to sytuacja, gdy ludzie nie mają nic, co mogłoby poprzeć ich opinie i mówią, że osoby, które to robią, używają logiki z "crack-pipe", lol.
Oczywiście to tylko moja opinia bez danych, więc używam tu własnej logiki - "crack-pipe". Cholera. Kto jest pierwszy...
 
owns 2020 Dodge Challenger Redeye
Nie ma to nic wspólnego z mocą silnika. Ma to związek z bardzo niskim wyprzedzeniem zapłonu i ciepłem, które generuje się przy doładowaniu 22 psi. Nie widziałem logów z etapu 2 RE, aby wiedzieć, czy to problem, czy nie, ale na pewno nie jest to 22 psi z dmuchawy.
 
^ Zgadzam się, ale jest ku temu powód. Nie sądzę, żeby chodziło tylko o moc przy użyciu paliwa X. Zarówno RE, jak i 170 mają 6,2 l. Bardzo wątpię, żeby Dodge osiągnął normy emisji spalin i docelowy poziom mocy/czasy ET z 170 na samym gazie z 5Y/60k gwarancji. Gdyby mogli, zrobiliby to prawie w systemie plug and play, było to już opracowane w Hellaphant. Ale ma o 50 cali sześciennych więcej w porównaniu do silnika, który już kosztował ich punkty emisji i CAFE. Wyraźny powód, dla którego Hellaphant jest silnikiem skrzyniowym tylko dla pojazdów sprzed 1976 roku. Szkoda, że ręce były związane emisjami i górnymi korporacyjnymi kajdankami.

Całkowicie się zgadzam, że mogli lepiej zarządzać mapowaniem paliwa/tabelą wyprzedzenia zapłonu wraz ze zrzutem doładowania, jak wskazał Speedy powyżej. Gdzie inżynieria straciła szansę, to integracja paliwa/alkoholu. Wiem, że nie jest idealna, ale jeśli zastosujesz się do kilku zasad, może być świetna. To oczywiście opinia, ale oparta również na posiadaniu RE z przebiegiem 21 tys. mil i 170 z przebiegiem 2500 mil, oba bez problemów, poza tym, że 170 został dostarczony z nadmiarem oleju o 1 kwartę i grzechotem w wydechu, który został rozwiązany bez problemu. Prawidłowy jest również komentarz Speedy'ego dotyczący rejestrowania danych, PCM NIE musi być odblokowany, aby rejestrować dane, oraz jego komentarz dotyczący „nie stawania na nim w pełni tylko na benzynie z dystrybutora”. Jeśli dopisze szczęście, zostanie napisana fabryczna poprawka, aby zrzucić doładowanie i ustawić wyprzedzenie zapłonu proporcjonalnie do tego, co jest potrzebne tylko dla benzyny z dystrybutora lub niższych poziomów niż E85 w zbiorniku. Tylko moje .02 warte.
 
Patrzcie, możecie gadać o 93 91 26 42 85 i jakiejkolwiek innej liczbie, która wam przyjdzie do głowy, a ja mogę wam powiedzieć, że jeździłem na 91, 93 i 85 we wszystkich kombinacjach bez problemu. Co prawda nie jeżdżę na tor, ale mogę wam powiedzieć, że cały czas jadę ostro i naprawdę ostro, bez problemu. Olej jest czysty i czysty i działa jak szwajcarski zegarek.
Brawo!!!
 
Discussion starter · #109 ·
Zatem głównym problemem jest to, że PRZECIĘTNA osoba kupująca ten samochód nie rejestruje danych ani nie ma żadnego ostrzeżenia w instrukcji, aby nie jechać z pełnym gazem na benzynie. Jeśli to wszystko prawda, będzie o wiele więcej uszkodzonych silników, za które Dodge będzie musiał zapłacić (i wpłynie to na wartość 170) z powodu słabego inżynieringu. Poważna porażka ze strony Dodge, porażka na poziomie pozwu zbiorowego, jeśli nie jest to udokumentowane dla użytkownika końcowego.

Redeye może zatankować benzynę premium i jechać na całość bez żadnych problemów.
 
Nie ma to nic wspólnego z mocą silnika. Ma to związek z bardzo niskim wyprzedzeniem zapłonu i ciepłem generowanym przy doładowaniu 22 psi. Nie widziałem logów z etapu 2 RE, aby wiedzieć, czy to problem, czy nie, ale zdecydowanie nie jest to również 22 psi z dmuchawy.

Jeśli miałbym zgadywać, to dlatego słyszymy o niektórych 170-tkach, które mają awarie katalizatorów.
I jestem pewien, że dziesiątki inżynierów Dodge'a nie miały pojęcia, jakie obciążenie generowałyby takie czynniki, a wszystkie ulepszenia, które wprowadzili do silnika D170 w stosunku do Redeye (za dodatkowe 70 KM na pompie), nie miały sposobu na poradzenie sobie z tym. Chyba prawdziwi eksperci zabrali głos, po prostu wszyscy oddajmy swoje klucze.
 
Tak, myślę, że to prawdopodobnie przydarzy się niektórym osobom, które myślą, że mogą wskoczyć i zadeptać to jakimkolwiek paliwem. Właśnie dlatego chciałbym, żeby kod strojenia został przepisany, aby ustawić doładowanie i zapłon bardziej konserwatywnie w oparciu o niższą zawartość alkoholu. E65 bądź bezpieczny
 
E85 w mojej okolicy jest bardziej jak E70 do E74, co jest idealne. Nie, więcej nie jest w tym przypadku lepsze, jak E85 lub wyższe… E90 wyścig. Możesz skończyć z obciążeniem wtryskiwaczy % lub możliwościami pompy. Kilka osób z większą ilością czasu testowania, czasu na torze i solidnych testów z rejestrowaniem danych potwierdziło to. Słuchałbym ich, mają testy, rejestrowanie i wyprzedzają krzywą, ponieważ dostali samochód wcześniej i poświęcili więcej czasu na rejestrowanie danych. Ja też tam będę, tylko trochę spóźniony na imprezę, ale słuchajcie ich, znamy tych, którzy mają doświadczenie, zdrowy rozsądek i udowodnione fakty danych, które przeważają.
 
Chciałbym, żebyśmy mieli E85, kiedy miałem swoje turbo Buicki! Liczba oktanowa E85 wynosi 105, co jest wyższe niż 87 zwykłej benzyny lub 91-93 benzyny premium. Ta wyższa liczba oktanowa sprawia, że E85 jest bardziej odporny na spalanie stukowe, co pozwala na zwiększenie wyprzedzenia zapłonu i ciśnienia doładowania.

Co ważniejsze, etanol ma działanie chłodzące, które jest prawie dziesięć razy większe niż benzyna. Ten efekt chłodzenia tworzy gęsty, bogaty w tlen ładunek dolotowy, który zwiększa energię spalania.
 
Patrzcie, możecie gadać o 93 91 26 42 85 i jakiejkolwiek innej liczbie, która przyjdzie wam do głowy, a ja mogę wam powiedzieć, że jeździłem na 91, 93 i 85 we wszystkich kombinacjach bez problemu. Co prawda nie jeżdżę na tor, ale mogę wam powiedzieć, że cały czas ostro w to wchodzę i mam na myśli naprawdę ostro, bez problemu. Olej jest czysty i prosty i działa jak szwajcarski zegarek.
Jesteś na pożyczonym czasie, jeśli jedziesz WOT na benzynie z dystrybutora.
 
Nie ma to nic wspólnego z mocą silnika. Ma to związek z bardzo niskim wyprzedzeniem zapłonu i ciepłem generowanym przy doładowaniu 22 psi. Nie widziałem logów z etapu 2 RE, żeby wiedzieć, czy to problem, czy nie, ale na pewno nie jest to 22 psi z dmuchawy.

Jeśli miałbym zgadywać, to dlatego słyszymy o niektórych 170-tkach, które mają awarie katalizatorów.
Zrobiłeś wszystko, co mogłeś, żeby ich poinformować, niektórzy muszą się uczyć na własnych błędach.
 
Więc głównym problemem jest to, że PRZECIĘTNA osoba kupująca ten samochód nie rejestruje danych ani nie ma żadnego ostrzeżenia w instrukcji, aby nie jechać z pełnym gazem na benzynie. Jeśli to wszystko prawda, będzie o wiele więcej uszkodzonych silników, za które Dodge będzie musiał zapłacić (i wpłynie to na wartość 170) z powodu słabego inżynieringu. Poważna porażka ze strony Dodge, porażka na poziomie pozwu zbiorowego, jeśli nie jest to udokumentowane dla użytkownika końcowego.

redeye może zatankować benzyną premium i jechać na całość bez żadnych problemów.
Tak, to dlatego, że Redeye nie wytwarza więcej niż 15 psi doładowania. Jak stwierdził Speedy, 16-17 psi to mniej więcej maksimum w tych samochodach na benzynie, zanim będziesz na pożyczonym czasie.
 
I jestem pewien, że dziesiątki inżynierów Dodge'a nie miały pojęcia, jakie obciążenie generowałyby takie czynniki, a wszystkie ulepszenia, które wprowadzili do silnika D170 w stosunku do Redeye (za dodatkowe 70 KM na pompie), nie miały możliwości sobie z tym poradzić. Chyba prawdziwi eksperci zabrali głos, po prostu wszyscy oddajmy swoje klucze.
Czy logowałeś dane ze swojego samochodu na benzynie 93 oktanowej / E10? Chciałbym zobaczyć, czy Twoje fabryczne ustawienia różnią się od moich i kilku innych, które widziałem.
 
101 - 120 of 235 Posts