SRT Hellcat Forum banner
41 - 60 of 77 Posts
We hebben uitgebreide gesprekken gevoerd met de GM, de salesmanager en de verkoper over pk. Zo kwamen we op de Dodge-site terecht en zagen we het bijgevoegde. Dus eerlijk gezegd wisten we niet dat we verder onderzoek moesten doen. View attachment 633836
In 2022 was dat waar. De enige auto's met 797/807 pk waren Jailbreaks en Super Stocks (alle Jailbreaks in 2022 waren Redeyes). In 2023 was ELKE Charger/Challenger HELLCAT een Jailbreak. Alle SRT Hellcats, alle Hellcat Redeyes. Alleen de Super Stock en Demon werden buiten de Jailbreak-business gehouden.

Uiteindelijk was de prijs die u betaalde de doorslaggevende factor. Een volledig uitgeruste Hellcat (niet-Redeye) zou niet meer dan $ 90.000 MSRP moeten kosten. De meeste vallen tussen $ 78-85k. Een Redeye begint rond de $ 88k voor een kale auto en loopt op tot ongeveer $ 103k voor een volledig uitgeruste widebody.

Open de motorkap en zoek naar het zwarte Hellcat-embleem op de supercharger. Dat betekent dat het een Redeye is en je 797/807 pk hebt. Als het een zilveren Hellcat-embleem bovenop de supercharger is, heb je een gewone Hellcat met 707/717 pk. Zo simpel is het.

Discussion starter · #44 ·
Ahhh, maar het is niet beschikbaar op de SRT Jailbreak. Sommigen zeggen dat het beschikbaar is op de Redeye Jailbreak, een ander model. Volgens auto vergelijkingen weet Dodge niet eens wat ze hebben.

LOL. De Dodge-pagina's werden nooit bijgehouden. Heck, de M6 heeft de configurator niet eens gehaald en toch heb ik er een. Het wordt moeilijk voor je om voldoening te krijgen. Probeer met de dealer samen te werken. Het is zo goed als het gaat worden.

Om eerlijk te zijn, heeft Dodge het de autoverkopers (of kopers) de afgelopen 10 jaar of zo nooit gemakkelijk gemaakt. Herinner je je de R/T, R/T Classic, R/T Core, enzovoort? Uiteindelijk bliezen ze de Hellcats op dezelfde manier op als de R/T. In 2015... was er een Hellcat. Toen kwam de Redeye, daarna een Super Stock, daarna een widebody-versie van de HC en RE. Vervolgens een Jailbreak-versie van alleen de Redeye, gevolgd door een Jailbreak op alles behalve de SS.

Dus in 2023 had je het volgende:

Hellcat Jailbreak - 717 pk
Hellcat Widebody Jailbreak - 717 pk
Redeye Jailbreak - 797 pk
Redeye Widebody Jailbreak - 807 pk
Super Stock - 807 pk
Demon 170 - 1.025 pk
Demon 170 Jailbreak (slechts 30 eenheden) - 1.025 pk

En natuurlijk zijn er ook alle Chargers, maar die waren er alleen in widebody-formaat, dus het sneed daar tenminste een deel van de details weg.

FIXED THE 170 TYPE-O Sheesh

Eerlijk gezegd heeft Dodge het de afgelopen 10 jaar of zo nooit gemakkelijk gemaakt voor autoverkopers (of kopers). Herinner je je de R/T, R/T Classic, R/T Core, enzovoort? Uiteindelijk bliezen ze de Hellcats op dezelfde manier op als de R/T. In 2015... was er een Hellcat. Toen kwam de Redeye, daarna een Super Stock, daarna een widebody-versie van de HC en RE. Vervolgens een Jailbreak-versie van alleen de Redeye, gevolgd door een Jailbreak op alles behalve de SS.

Super Stock - 807 pk
Demon 160 - 1.025 pk
Demon 160 Jailbreak (slechts 30 eenheden) - 1.025 pk

En natuurlijk zijn er ook alle Chargers, maar die waren er alleen in widebody-formaat, dus het sneed daar tenminste een deel van de details weg.
Ik denk dat Dodge dacht dat hoe meer namen je een auto geeft, hoe meer je ervoor kunt vragen.

Dodge Challenger Hellcat Redeye Super Stock Jailbreak Demon lucifer Panzerfaust 170 R/T Saloon A Bang A Dang Diddy...

Eerlijk gezegd heeft Dodge het de afgelopen 10 jaar of zo nooit gemakkelijk gemaakt voor autoverkopers (of kopers). Herinner je je de R/T, R/T Classic, R/T Core, enzovoort? Uiteindelijk bliezen ze de Hellcats op dezelfde manier op als de R/T. In 2015... was er een Hellcat. Toen kwam de Redeye, daarna een Super Stock, daarna een widebody-versie van de HC en RE. Vervolgens een Jailbreak-versie van alleen de Redeye, gevolgd door een Jailbreak op alles behalve de SS.

Super Stock - 807 pk
Demon 160 - 1.025 pk

En natuurlijk zijn er ook alle Chargers, maar die waren er alleen in widebody-formaat, dus het sneed daar tenminste wat van de details weg.
demon 160 hè?

Eerlijk gezegd heeft Dodge het de afgelopen 10 jaar of zo nooit gemakkelijk gemaakt voor autoverkopers (of kopers). Herinner je je de R/T, R/T Classic, R/T Core, enzovoort? Uiteindelijk bliezen ze de Hellcats op dezelfde manier op als de R/T. In 2015... was er een Hellcat. Toen kwam de Redeye, toen een Super Stock, toen een widebody-versie van de HC en RE. Vervolgens een Jailbreak-versie van alleen de Redeye, gevolgd door een Jailbreak op alles behalve de SS.

Super Stock - 807 pk
Demon 160 - 1.025 pk

En natuurlijk zijn er ook alle Chargers, maar die kwamen alleen in widebody-formaat, dus het sneed daar tenminste een deel van de details weg.
Oh shit...ik heb de Demon 160 gemist....was dat de mindere broeder?

Welnu, als ik naar mijn raamsticker kijk, is de mijne een "Dodge Challenger SRT HELLCAT SRT Super Stock - 27S" voor de korte duur... Maar mijn katten hebben rode ogen? Maar het is in feite geen Redeye?

Oh nee, ik heb het gemist. Ik heb betaald voor "Redeye"-badges... Dus in lange vorm is mijn auto een "Dodge Challenger SRT HELLCAT SRT Super Stock - 27S "Redeye Badging"" Dat is een lange naam. Bedankt Dodge.

• Like
Reactions: CPO Super stock
Nou, als ik naar mijn raamsticker kijk, is de mijne een "Dodge Challenger SRT HELLCAT SRT Super Stock - 27S" voor de korte duur... Maar mijn katten hebben rode ogen? Maar het is in feite geen Redeye?
Alle SS en Redeyes hebben dezelfde badge. Het is uitgelegd als de Demon-motor te hebben, dus ze hebben rode ogen omdat Demon-spullen rood zijn (zoals het motorblok).
Oh shit... Ik heb de Demon 160 gemist... was dat de mindere broeder?
De OG 2018 Demon? 808 pk.

:p Ik heb het gerepareerd
Ik ben er zeker van dat je een typefout hebt gemaakt en dat je verwees naar de OG OG jaren 70 Demon met een 360. Geen 160.

Is dat om het gewicht van de fakkels te compenseren?
Ja, maar ze zijn gemaakt van helium om de weerstand te verminderen

owns 2020 Dodge Challenger Redeye
  • Like
Reactions: MJS73
Het spijt me dat ik geen expert ben in elk verkocht Hellcat-model. Er is een reden waarom consumentenrechten bestaan. Lieg niet als je iets verkoopt.
Kijk de volgende keer naar de raamsticker, of doe beter wat onderzoek voordat je de trekker overhaalt voor een duur artikel. Jeetje. Niemand van ons was "expert" in Hellcats voordat we de onze kochten. Sorry om te zeggen, maar een deel hiervan ligt aan jou. Trouwens, je gaat dit ding nog steeds geweldig vinden.

Zorg ervoor dat u weet wat de dealer zegt.
Sommige van die formulieren die u ondertekent bij aankoop, vermelden dat u hebt geverifieerd wat de dealer zegt.
Het is zeker smerig, maar wees voorbereid en houd een bedrag in gedachten. GL

41 - 60 of 77 Posts