SRT Hellcat Forum banner
21 - 40 of 42 Posts
Prosty przełącznik ukryty w celu odcięcia zapłonu/paliwa zapobiega większości przypadkowych złodziei, a z tego, co niektórzy publikują, oprócz oczywistego parkowania przed domem, widzieliśmy, że niektórzy ludzie byli śledzeni do centrów handlowych/restauracji, a następnie próbowano kradzieży. Przełącznik temu zapobiegnie
Za to, co zapłaciłem za ten samochód, cieszę się spokojem ducha z IGLA!
 
IGLA uratowała mój samochód. Po 3 miesiącach posiadania i 2 miesiącach z IGLA. Wyjeżdżając samochodem tylko od czasu do czasu po otrzymaniu IGLA, próbowali go ukraść… uratowała mój samochód. Dodałem Carlock, mając nadzieję, że ich GPS i wykrywanie wibracji zadziałają, ale po dniu nie uzyskałem dobrych wyników. Prawdopodobnie dodam do tego Compustar z dronem.
 
IGLA uratowało mój samochód. Po 3 miesiącach posiadania i 2 miesiącach z IGLA. Wyjeżdżałem samochodem tylko od czasu do czasu po założeniu IGLA, próbowali go ukraść… uratowało mój samochód. Dodałem Carlock, mając nadzieję, że ich GPS i wykrywanie wibracji działają, ale po dniu nie ma dobrych wyników. Prawdopodobnie dodam do tego Compustar z dronem.
Dobry plan. Nie podejmuję żadnego ryzyka - mam Ravelco, IGLA i Compustar z dronem, a także osobny dodatkowy tracker i Apple air tag na wypadek, gdyby załadowali go na ciężarówkę (jedyny sposób, w jaki mogą go teraz ukraść).
 
Więc, jak to unieważnia wyłącznik awaryjny?

Mogliby wylądować latającym spodkiem i zawieźć go na Planetę X, również według tej logiki.
To nie, ale większość osób z zainstalowanym wyłącznikiem awaryjnym ma tendencję do postrzegania go jako ostatecznego rozwiązania. Wyłącznik awaryjny musi być jednym z kilku systemów bezpieczeństwa, aby był skuteczny. Nie znam jednak żadnej obrony przed latającym spodkiem. Ale powodzenia w rejestracji na Planecie X, ich DMV jest o wiele bardziej rygorystyczny niż nasz.
 
Czy ktoś może szczegółowo wyjaśnić, czym jest IGLA? Wydaje się, że na ich stronie internetowej brakuje szczegółów, cen i lokalizacji instalatorów.

Compustar również niezbyt dobrze się tłumaczy. Na stronie po prostu pisze, że jest to zdalny rozrusznik. Podobnie trudno jest uzyskać rekomendacje cenowe lub jakie są różnice w numerach SKU.

Coś na stronie Ravelco wydaje się również podejrzane, żeby nie powiedzieć więcej, biorąc pod uwagę, jak bardzo starają się to sprzedać. Dużo różnych kolorów czcionek i WIELKICH LITER i naleganie, że to NO BULLSHIT. To jest, nie wiem, jak to opisać. Jak twarda marketing.
 
Czy ktoś może szczegółowo wyjaśnić, czym jest IGLA? Na ich stronie internetowej brakuje szczegółów, cen i lokalizacji instalatorów.

Compustar również nie wyjaśnia się zbyt dobrze. Na stronie internetowej jest tylko napisane, że jest to zdalny rozrusznik. Podobnie trudno jest uzyskać rekomendacje cenowe lub jakie są różnice w numerach SKU.

Coś na stronie Ravelco wydaje się również podejrzane, żeby nie powiedzieć gorzej, biorąc pod uwagę, jak bardzo starają się to sprzedać. Dużo różnych kolorów czcionek i WIELKICH LITER i naleganie, że to ŻADEN BULLSHIT. To jak, nie wiem, jak to opisać. Jak twarda marketing.
Myślę, że brak szczegółowych informacji pomaga utrzymać to z dala od radaru dla oszustów, aby się na tym skupić i odwrócić inżynierię. Jeśli zadzwonisz do instalatora IGLA, może on wyjaśnić wszystkie korzyści. Jest drogie, ale dla mnie warte zachodu.
 
Czy ktoś może szczegółowo wyjaśnić, czym jest IGLA? Wydaje się, że na ich stronie internetowej brakuje szczegółów, cen i lokalizacji instalatorów.
Strona IGLA jest nieco zagmatwana, jeśli chodzi o to, czym tak naprawdę są i co robią ich różne produkty. Trzeba zagłębić się w ich instrukcje, żeby to rozgryźć:

IGLA ALARM (IGLA Pro)[/TD>
[TD]główny alarm[/TD>
Przekaźnik analogowy AR20[/TD>
[TD]przełącznik przekaźnika analogowego[/TD>
Przekaźnik CAN TOR[/TD>
[TD]cyfrowy przekaźnik magistrali CAN[/TD>
Kontur[/TD>
[TD]blokada maski[/TD>
Blok OBD[/TD>
[TD]przekaźnik cyfrowy do włączania/wyłączania portu OBD[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]

Główny alarm jest podłączony do magistrali CAN, zasilania, zasilania akcesoriów i przewodów uziemiających. Posiada opcjonalne wejście dla dowolnego innego sterowania alarmem/zabezpieczeniami, wyjście dla oddzielnej syreny (maks. 250mA) i wyjście analogowe (maks. 250mA), które można podłączyć do przekaźnika analogowego AR20 (lub innego własnego urządzenia).

Przekaźnik analogowy AR20 można zainstalować w dowolnym miejscu, może sterować dowolnym obwodem (do 250mA) jako normalnie otwarty lub normalnie zamknięty za pośrednictwem przewodu sterującego z głównego alarmu. Możesz podłączyć więcej niż jeden z nich do alarmu.

Przekaźnik CAN służy do tego samego celu, co przekaźnik AR20, ale zamiast wymagać poprowadzenia własnego przewodu sterującego między nim a głównym alarmem, jest on podłączony do magistrali CAN w dowolnym miejscu, gdzie jest potrzebny i jest sterowany przez główny alarm za pośrednictwem komunikatów magistrali CAN. Możesz użyć tylko jednego z nich na moduł alarmowy.

Moduł Contour pozwala na sterowanie elektromechaniczną blokadą jakiegoś rodzaju. Jest również podłączony do magistrali CAN. Ma na celu zabezpieczenie zatrzasku maski lub bagażnika.

Blok OBD to coś, co można zainstalować pomiędzy portem OBD pod deską rozdzielczą a liniami OBD, co elektrycznie wyłącza port OBD.

Oryginalna jednostka alarmowa wymaga użycia specjalnego modułu z niebieskim zębem, który musi być tymczasowo podłączony w celu jego konfiguracji.
Nowsze wersje mają te same funkcje, ale można je skonfigurować za pomocą wygodniejszej metody.

Dla modeli Challengers/Chargers typowa instalacja alarmu IGLA składa się z jednostki alarmowej i jednego przekaźnika AR20. Jednostka alarmowa zapobiega uruchomieniu zapłonu za pośrednictwem komunikatów magistrali CAN i używa przekaźnika AR20 do wymuszenia wyłączenia.
 
Myślę, że brak szczegółów pomaga utrzymać to z dala od radaru dla przestępców, którzy chcą się na tym skupić i odwrócić inżynierię. Jeśli zadzwonisz do instalatora IGLA, może on wyjaśnić wszystkie korzyści. Jest drogie, ale dla mnie warte zachodu.
Niejasność tak naprawdę nie pomaga w bezpieczeństwie. Każdy może uzyskać dostęp do ich instrukcji - każdy profesjonalny złodziej wart swojej soli zdobędzie i przestudiuje instrukcje systemów alarmowych, będzie wiedział, jak są instalowane i jak je pokonać. To amatorzy są udaremniani - oportuniści, gdzie sam brak czasu lub zbyt duży wysiłek wystarcza, aby udaremnić ich próby, w których każdy system alarmowy jest przydatny.
Znajomość działania IGLA nie pomaga, jeśli nie wiesz, gdzie została zainstalowana... to prawdziwa niejasność, która pomaga - ponieważ kosztuje każdego złodzieja cenny czas, aby ją znaleźć.

Cholera, każdy w branży holowniczej, który ma jedną z tych nowych ciężarówek, które mogą po prostu chwycić samochód i wyrwać go z miejsca postoju, aby załadować go na lawetę blok dalej, mógłby złapać każdy samochód. Każdy złodziej mógłby również mieć (lub ukraść) jedną z tych ciężarówek.
 
Discussion starter · #33 ·
Coś na stronie Ravelco wydaje się podejrzane, żeby nie powiedzieć, że podejrzane, a także to, jak bardzo starają się ci to sprzedać. Dużo różnych kolorów czcionek i WIELKICH LITER i naleganie, że to ŻADEN BULLSHIT. To jak, nie wiem, jak to opisać. Jak marketing twardziela.
Nigdy nie czułem presji, aby kupić Ravelco. Ich strona internetowa jest wprawdzie amatorska (wygląda na 20+ lat z przestarzałą grafiką), ale przekonała mnie prostota urządzenia w połączeniu z setkami, a może tysiącami, szczegółowych referencji zadowolonych klientów. Byłem świadkiem instalacji urządzenia w moim Hellcacie w grudniu ubiegłego roku i jestem przekonany, że większość złodziei dostałaby szału, próbując rozgryźć, które przewody należą do Ravelco.
 
Strona IGLA jest nieco myląca, jeśli chodzi o to, czym tak naprawdę są i co robią ich różne produkty. Trzeba zagłębić się w ich instrukcje, aby to rozgryźć:

IGLA ALARM (IGLA Pro)główny alarm
Przekaźnik analogowy AR20przełącznik przekaźnika analogowego
Przekaźnik CAN TORcyfrowy przekaźnik magistrali CAN
Konturblokada maski
Blok OBDprzekaźnik cyfrowy do włączania/wyłączania portu OBD

Główny alarm jest podłączony do magistrali CAN, zasilania, zasilania akcesoriów i przewodów uziemiających. Ma opcjonalne wejście dla dowolnego innego sterowania alarmem/zabezpieczeniami, wyjście dla oddzielnej syreny (maks. 250mA) i wyjście analogowe (maks. 250mA), które można podłączyć do przekaźnika analogowego AR20 (lub innego własnego urządzenia).

Przekaźnik analogowy AR20 można zainstalować w dowolnym miejscu, może sterować dowolnym obwodem (do 250mA) jako normalnie otwarty lub normalnie zamknięty za pośrednictwem linii sterującej z głównego alarmu. Możesz podłączyć więcej niż jeden z nich do alarmu.

Przekaźnik CAN służy do tego samego celu, co przekaźnik AR20, ale zamiast wymagać poprowadzenia własnego przewodu sterującego między nim a głównym alarmem, jest on podłączony do magistrali CAN w dowolnym miejscu i jest sterowany przez główny alarm za pośrednictwem komunikatów magistrali CAN. Możesz użyć tylko jednego z nich na moduł alarmowy.

Moduł Contour pozwala na sterowanie elektromechaniczną blokadą jakiegoś rodzaju. Jest również podłączony do magistrali CAN. Ma na celu zabezpieczenie maski lub zatrzasku bagażnika.

Blok OBD to coś, co można zainstalować między portem OBD pod deską rozdzielczą a liniami OBD, co elektrycznie wyłącza port OBD.

Oryginalna jednostka alarmowa wymaga użycia specjalnego modułu z Bluetooth, który musi być tymczasowo podłączony w celu jego konfiguracji.
Nowsze wersje mają te same funkcje, ale można je skonfigurować za pomocą wygodniejszej metody.

Dla modeli Challengers/Chargers typowa instalacja alarmu IGLA składa się z jednostki alarmowej i jednego przekaźnika AR20. Jednostka alarmowa zapobiega uruchomieniu zapłonu za pośrednictwem komunikatów magistrali CAN i używa przekaźnika AR20 do wymuszenia wyłączenia.
Wow, dzięki za szczegółową odpowiedź!
 
Nigdy nie czułem presji, aby kupić Ravelco. Ich strona internetowa jest wprawdzie amatorska (wygląda na ponad 20-letnią ze zdezaktualizowaną grafiką), ale przekonała mnie prostota urządzenia w połączeniu z setkami, a może tysiącami, szczegółowych referencji zadowolonych klientów. Byłem świadkiem instalacji urządzenia w moim Hellcacie w zeszłym grudniu i jestem przekonany, że większość złodziei dostałaby szału, próbując rozgryźć, które przewody należą do Ravelco.
Masz rację, myślę, że amatorski to słowo, którego szukałem. Wydaje się, że to świetny produkt i myślę, że w pewnym momencie go kupię.
 
Nigdy nie czułem presji, aby kupić Ravelco. Ich strona internetowa jest wprawdzie amatorska (wygląda na ponad 20-letnią ze zdezaktualizowaną grafiką), ale przekonała mnie prostota urządzenia w połączeniu z setkami, a może tysiącami, szczegółowych referencji zadowolonych klientów. Byłem świadkiem instalacji urządzenia w moim Hellcacie w grudniu ubiegłego roku i jestem przekonany, że większość złodziei dostałaby szału, próbując rozgryźć, które przewody należą do Ravelco.
Mieszkamy w północno-zachodnim Pacyfiku i nie mamy do dyspozycji żadnego dealera Ravelco, który mógłby dokonać instalacji. Jest mi smutno 😔 Czy ktoś sam przeprowadził instalację Ravelco, ponieważ jest to jedyna opcja, jaką oferuje nam Ravelco, kiedy się z nimi skontaktowałem.
 
Discussion starter · #38 ·
Mieszkamy w północno-zachodnim Pacyfiku i nie mamy dostępnego dealera Ravelco do instalacji. Jestem smutny 😔 Czy ktoś sam zainstalował Ravelco, ponieważ jest to jedyna opcja oferowana nam przez Ravelco, kiedy się z nimi skontaktowałem?
Wiem, że technik, który zainstalował mój, jest regionalnym instalatorem dla Kalifornii/Nevady/Arizony i mieszka w Sacramento, CA. Jeździ po tych stanach, aby dokonywać instalacji. Zadzwoń pod ich numer i sprawdź, czy możesz umówić się na przejazd tam (a może nawet do innej lokalizacji w północnej Kalifornii), aby zlecić mu instalację.
 
Nie ma również żadnego prawnego ograniczenia co do liczby instalowanych wyłączników awaryjnych. Dostępne są również przekaźniki opóźniające i wiele innych środków. Przełącznik trójdrożny (dwa stany oprócz „wyłączony”) może uruchomić wytwornicę dymu, syrenę i/lub wiele innych rzeczy. Mieli nawet miotacze ognia na poziomie kostek w RPA, aby upiec osoby próbujące ukraść samochód, ale tego nie polecam.
 

Trochę otwierające oczy. Nadal będę używał pedału sprzęgła i blokad kierownicy ze względu na ich widoczność, ale jak wszyscy już wiemy, wygrywa wyłącznik awaryjny. To, co lubię w Ravelco, IGLA lub Compustar, to brak przełącznika, który złodziej mógłby znaleźć.
Kupiłem 2 dodatkowe breloki i zablokowałem moduł, aby nikt (nawet dealer) nie mógł zrobić nowych breloków. Mam AIRPOD ukryty w samochodzie i blokadę kierownicy/pasa bezpieczeństwa, której używam. Skręcasz kierownicę do końca i nikt nie popchnie tego potwora. To działa dla mnie, plus pełne ubezpieczenie.
 
21 - 40 of 42 Posts