Otrzymałem mój Kong 2650 w zeszłym tygodniu! Widziałem, że tylko duże warsztaty to instalują, więc pomyślałem, że podzielę się swoim doświadczeniem.
Zamontowałem doładowanie wczoraj. Kong nie używa długich śrub, które przechodzą przez karoserię do głowic, tak jak to robi doładowanie OEM. Powiedziałbym, że to najbardziej "trudna" część instalacji.
Ponadto korpus przepustnicy 130 mm znajduje się dalej do przodu niż OEM lub 108 mm, które miałem wcześniej, więc mocowanie rury dolotowej będzie nieco inne, ale to żaden problem. Czekam na kilka rzeczy, które mają przyjść, ale powinienem wkrótce zacząć.
Zamontowałem doładowanie wczoraj. Kong nie używa długich śrub, które przechodzą przez karoserię do głowic, tak jak to robi doładowanie OEM. Powiedziałbym, że to najbardziej "trudna" część instalacji.
Ponadto korpus przepustnicy 130 mm znajduje się dalej do przodu niż OEM lub 108 mm, które miałem wcześniej, więc mocowanie rury dolotowej będzie nieco inne, ale to żaden problem. Czekam na kilka rzeczy, które mają przyjść, ale powinienem wkrótce zacząć.