SRT Hellcat Forum banner

KONG 2650 INSTALACJA DIY

16K views 157 replies 19 participants last post by  16GoManGoHC  
#1 ·
Otrzymałem mój Kong 2650 w zeszłym tygodniu! Widziałem, że tylko duże warsztaty to instalują, więc pomyślałem, że podzielę się swoim doświadczeniem.

Zamontowałem doładowanie wczoraj. Kong nie używa długich śrub, które przechodzą przez karoserię do głowic, tak jak to robi doładowanie OEM. Powiedziałbym, że to najbardziej "trudna" część instalacji.

Ponadto korpus przepustnicy 130 mm znajduje się dalej do przodu niż OEM lub 108 mm, które miałem wcześniej, więc mocowanie rury dolotowej będzie nieco inne, ale to żaden problem. Czekam na kilka rzeczy, które mają przyjść, ale powinienem wkrótce zacząć.
 
#9 ·
Otrzymałem mój Kong 2650 w zeszłym tygodniu! Widziałem tylko duże warsztaty instalujące je w tej chwili, więc pomyślałem, że podzielę się moim doświadczeniem.

Zamontowałem doładowanie wczoraj. Kong nie używa długich śrub, które przechodzą przez korpus do głowic, tak jak robi to doładowanie OEM. Powiedziałbym, że to najbardziej "trudna" część instalacji.

Ponadto korpus przepustnicy 130 mm znajduje się dalej do przodu niż OEM lub 108 mm, które miałem wcześniej, więc montaż rury dolotowej będzie nieco inny, ale to żaden problem. Czekam na kilka rzeczy, które mają nadejść, ale powinienem wkrótce uruchomić.

View attachment 646645

View attachment 646644
Ta przepustnica wygląda na OGROMNĄ!!!!
 
#24 ·
Czy masz jakieś zdjęcia z rzeczywistej instalacji?
Szczerze mówiąc, to naprawdę bezpośrednia śruba, więc nie robiłem krok po kroku, ponieważ proces jest w 95% taki sam jak instalacja dmuchawy OEM. Zamierzam wkrótce zrobić zdjęcia różnic i omówić je tutaj.
 
#14 ·
Poniżej. Proszę o kontakt po skonfigurowaniu i dostrojeniu. Chętnie usłyszę więcej o wynikach!
 
#23 · (Edited)
Śledzę. Proszę o ponowne zamieszczenie po skonfigurowaniu i dostrojeniu. Chętnie usłyszę więcej o wynikach!
Szczerze mówiąc, to naprawdę bezpośrednia śruba, więc nie robiłem krok po kroku, ponieważ proces jest w 95% taki sam jak instalacja dmuchawy OEM. Wkrótce zrobię zdjęcia różnic i omówię je tutaj trochę.
 
#21 ·
Otrzymałem mój Kong 2650 w zeszłym tygodniu! Widziałem tylko duże warsztaty instalujące je w tej chwili, więc pomyślałem, że podzielę się moim doświadczeniem.

Zamontowałem doładowanie wczoraj. Kong nie używa długich śrub, które przechodzą przez korpus do głowic, tak jak to robi doładowanie OEM. Powiedziałbym, że to najbardziej "trudna" część instalacji.

Ponadto korpus przepustnicy 130 mm znajduje się dalej do przodu niż OEM lub 108 mm, które miałem wcześniej, więc montaż rury dolotowej będzie nieco inny, ale to żaden problem. Czekam na kilka rzeczy, które mają nadejść, ale powinienem wkrótce uruchomić.

View attachment 646645

View attachment 646644
Najmniejsze koło pasowe, jakie widziałem 👏
 
#26 ·
Kilka uwag na temat instalacji, które odróżniają ją od instalacji OEM.

Zestaw jest dostarczany z szybkozłączką, która pasuje pomiędzy złączką szyny paliwowej OEM a przewodem paliwowym, który biegnie za doładowaniem. Umiejscowienie szyn paliwowych w 2650 jest szersze niż w OEM i to kompensuje tę różnicę.

Image


Miałem dystans 5/8 na mojej portowanej dmuchawie. Początkowo przetestowałem zamykanie maski bez wlotu i zamykała się bez problemu, jednak po zamontowaniu wlotu zauważyłem, że koliduje z moją rurą bwoody. Prawdopodobnie skończę na zdjęciu dystansów i użyciu tylko uszczelek, jeśli nie uda mi się znaleźć maski, która zapewni mi potrzebny prześwit. Maska zamyka się, jeśli mocno pchnę, ale nieprawidłowo. Myślę więc, że mogę wywnioskować, że dystans 1 cala na pewno by tutaj nie zadziałał.

Image
 
#28 ·
Kilka uwag na temat instalacji, które odróżniają ją od instalacji OEM.

Zestaw jest dostarczany ze szybkozłączką, która ma być umieszczona pomiędzy złączką szyny paliwowej OEM a przewodem paliwowym, który biegnie za doładowaniem. Umiejscowienie szyn paliwowych w 2650 jest szersze niż w OEM i to kompensuje tę różnicę.

View attachment 646758


Miałem dystans 5/8 na mojej portowanej dmuchawie. Początkowo testowałem zamykanie maski bez wlotu i zamykała się dobrze, jednak po zamontowaniu wlotu zauważyłem, że koliduje z moją rurą bwoody. Prawdopodobnie skończę na zdjęciu dystansów i użyciu tylko uszczelek, jeśli nie uda mi się znaleźć maski, która zapewni mi potrzebny prześwit. Maska zamyka się, jeśli mocno nacisnę, ale nieprawidłowo. Myślę więc, że mogę wywnioskować, że dystans 1 cala na pewno by tutaj nie zadziałał.


View attachment 646759
Co to za zdjęcie na dole?
 
#33 ·
Oto kilka zdjęć nowej sprężarki do blokowania położenia śrub. Trochę trudniej się do nich dostać, ale nie jest źle.
Image



Image


Chciałem pokazać, jak daleko dalej wlot powietrza znajduje się w porównaniu z lokalizacją OEM. Oto jak daleko mocowanie Bwoody jest od miejsca, w którym powinno być zamontowane
Image
 
#34 ·
Tutaj jest to w większości złożone. Zrobiłem kilka pierwszych testowych pociągnięć. Uzyskało 19 psi na kole pasowym 2,75 i to na wysokości 5200 stóp. Szczytuje na 19 psi na 4. biegu z odcięciem przy 6500 obr./min. Zatem dla tych z Was na dużej wysokości to dobry punkt odniesienia przy wyborze konfiguracji koła pasowego. Poziom morza prawdopodobnie dałby kolejne 2-3 psi na tym samym kole pasowym.
 

Attachments

#35 ·
Tutaj jest to w większości złożone. Zrobiłem kilka pierwszych testowych pociągnięć. Wygenerowało 19 psi na kole pasowym 2,75 i to na wysokości 5200 stóp. Szczyty przy 19 psi na 4. biegu z odcięciem przy 6500 obr./min. Więc dla tych z was na dużej wysokości to dobry punkt odniesienia przy wyborze konfiguracji koła pasowego. Poziom morza prawdopodobnie wytworzyłby kolejne 2-3 psi na tym samym kole pasowym.

View attachment 646796
Fajnie!! Jaka jest pojemność twojego silnika? Jakieś kolektory, wałek rozrządu itp.?
 
#51 · (Edited)
Kong 2650 wygląda na bardzo wydajny.

Przy najmniejszym kole pasowym 2,35", przy pełnym otwarciu przepustnicy (WOT) 6500 obr./min i z ATI 10% niższym, wirniki 2650 obracają się z prędkością poniżej 25 tys. obr./min - wolniej niż wirnik męski IHI w standardowej konfiguracji HC ze standardowym dołem i ogranicznikiem obrotów 6250 obr./min.

Znacznie łatwiej jest zdobyć łożyska, które wytrzymują 25 tys. obr./min - więc te Kong 2650 (zakładając, że włożyli dobre łożyska), prawdopodobnie nie zniszczą się same, gdy zostaną tak mocno obciążone. Te jednostki powinny być bardzo trwałe.
 
#52 ·
Ten Kong 2650 wygląda na super wydajny.

Z ich najmniejszym kołem pasowym, 2,35", przy pełnym otwarciu przepustnicy (WOT) 6500 obr./min i z ATI 10% niższym, wirniki 2650 obracają się poniżej 25 tys. obr./min - wolniej niż wirnik męski IHI w standardowej konfiguracji HC ze standardowym dolnym i ogranicznikiem obrotów 6250 obr./min, a jednak osiągają poziom wydajności Whipple 3.8...

O wiele łatwiej jest zdobyć łożyska, które wytrzymują 25 tys. obr./min - więc te Kong 2650 (zakładając, że włożyli dobre łożyska), prawdopodobnie nie zniszczą się same, gdy zostaną tak mocno obciążone. Te jednostki powinny być bardzo trwałe.
Przyciąga uwagę i słusznie.