SRT Hellcat Forum banner
41 - 60 of 158 Posts
CZY KONG 2650 TO PRAWDZIWY HYPE?!Dramat jest duży, ale rozumiesz. Ty osądź.
 
Discussion starter · #45 ·
Czy to możliwe, żebyśmy mogli usłyszeć jakieś klipy?
Czy planujesz jechać na hamownię, interesuje mnie, ile mocy generuje przy 19 psi?
Wygląda na to, że nie jest łatwo dodać tu filmy, ale mam kilka na moim Instagramie @505_srt8. Obecnie robię logi i strojenie uliczne zdalnie. Kiedy skończę, spróbuję uderzyć na hamownię i uzyskać kilka numerów na konfiguracji do udostępnienia.
 
Wygląda na to, że nie jest łatwo dodawać tu filmy, ale mam kilka na moim Instagramie @505_srt8. Obecnie robię logi i strojenie uliczne zdalnie. Kiedy skończę, spróbuję uderzyć w hamownię i uzyskać jakieś wyniki dla konfiguracji, aby się nimi podzielić.
Jeśli to możliwe, chciałbym zobaczyć kilka wyników 60-130 po zakończeniu strojenia.
 
Kong 2650 wygląda na bardzo wydajny.

Przy najmniejszym kole pasowym 2,35", przy pełnym otwarciu przepustnicy (WOT) 6500 obr./min i z ATI 10% niższym, wirniki 2650 obracają się z prędkością poniżej 25 tys. obr./min - wolniej niż wirnik męski IHI w standardowej konfiguracji HC ze standardowym dołem i ogranicznikiem obrotów 6250 obr./min.

Znacznie łatwiej jest zdobyć łożyska, które wytrzymują 25 tys. obr./min - więc te Kong 2650 (zakładając, że włożyli dobre łożyska), prawdopodobnie nie zniszczą się same, gdy zostaną tak mocno obciążone. Te jednostki powinny być bardzo trwałe.
 
Ten Kong 2650 wygląda na super wydajny.

Z ich najmniejszym kołem pasowym, 2,35", przy pełnym otwarciu przepustnicy (WOT) 6500 obr./min i z ATI 10% niższym, wirniki 2650 obracają się poniżej 25 tys. obr./min - wolniej niż wirnik męski IHI w standardowej konfiguracji HC ze standardowym dolnym i ogranicznikiem obrotów 6250 obr./min, a jednak osiągają poziom wydajności Whipple 3.8...

O wiele łatwiej jest zdobyć łożyska, które wytrzymują 25 tys. obr./min - więc te Kong 2650 (zakładając, że włożyli dobre łożyska), prawdopodobnie nie zniszczą się same, gdy zostaną tak mocno obciążone. Te jednostki powinny być bardzo trwałe.
Przyciąga uwagę i słusznie.
 
Dlaczego wszyscy wciąż publikują ten sam film, lol. Zestaw wirnika TVS jest wypróbowany i przetestowany, jest dobry. TVS generuje więcej ciepła. Czekam na więcej filmów, ale Whipple zawsze będzie działać chłodniej
 
Jak mówiłem, po prostu nie sądzę, żeby cena była odpowiednia. Potrzebujesz co najmniej 699 za korpus przepustnicy 108 mm oprócz ceny 6250 po dodaniu jednego z wymaganych kół pasowych. Więc patrzysz na 7 tysięcy i musisz zdemontować swoją standardową sprężarkę do części, co sprawia, że ​​jest ona prawie bezwartościowa do sprzedaży. Jeśli kupisz Whipple i sprzedasz swoją sprężarkę, jesteś do przodu
 
Discussion starter · #60 ·
Szybka aktualizacja. Kończę plik strojenia ulicznego dla E85. Samochód ciągnie naprawdę mocno. Te same poziomy doładowania co w moim SDG Ported 2.4, ale temperatury powietrza dolotowego nie przekraczały 130° w dzień 84 stopni, co stanowi ogromną różnicę w porównaniu z fabryczną dmuchawą, którą musiałem kręcić z górną rolką 2.35, aby uzyskać zaledwie 19 psi na mojej wysokości.

Miałem pytanie. Czy są tu jacyś właściciele Whipple 3.0, którzy jeździli z doładowaniem 20-24psi na seryjnym bloku?? Mam rolkę 2.5, której mógłbym użyć, co dałoby mi kilka funtów więcej, ale myślę, że mogłoby to przekroczyć limit mojego silnika.
 
41 - 60 of 158 Posts