Właśnie zrobiłem obliczenia z poniedziałkowego długiego wyścigu BIR. DA wynosiła między 1000-2000. Seryjny REWB, z ulepszonym zawieszeniem, opony Cup 2. Najlepszy czas to 6,6 sekundy 60-130. Właściwie w poniedziałek Redeye w końcu został prawidłowo ustawiony za pomocą ramion AAD i późniejszych starannych regulacji zbieżności z przodu i z tyłu, a także korzystał z kontrolera zawieszenia DS. Tor był zimny, więc była tylko jedna sesja, w której opony sprawowały się całkiem dobrze i mogłem wykonać kilka dobrych przejazdów na prostej na BIR. W poniedziałek zarejestrowaliśmy nawet prędkość maksymalną 167 mph, zanim trzeba było mocno zahamować przed zakrętem nr 1. Samochód ma przełożenie 3,09, a tylne opony to 345/30. Dane pochodziły z połączenia Track Addict (timer) i interfejsu z podwójnym szybkim GPS 160 do danych o prędkości. System pokładowy nigdy nie nadążyłby za tym tempem.
Powiem też wszystkim, że te Redeye to matka, żeby je ustawić i przyczepić do podłoża, aby komputerowa niania pozwoliła im działać. Jeśli trochę się poślizgnie (złe ustawienie z tyłu) lub spróbujesz wcisnąć pedał przyspieszenia trochę za szybko do podłogi (i tylko trochę zakręcić); przegrywasz, zabierze ci moc, aż spróbujesz ponownie. Zrobisz to dobrze i wiesz o tym, ponieważ przyspieszenie jest wyraźnie mocniejsze. Ustawienie tego zajęło dwa poprzednie sezony, ale wierzę, że w końcu nam się udało. Road America, nadchodzimy!