SRT Hellcat Forum banner

60-130 razy

57K views 36 replies 11 participants last post by  DGatzby  
#1 ·
Więc mam seryjny silnik i jechałem 8,3 60-130, zainstalowałem dolot Legmaker i teraz regularnie osiągam wyniki w połowie 7 sekund. Co może powodować tak dużą różnicę tylko z samego dolotu?? Zamieściłem wyniki z Dragy w wątku z czasami Dragy. Zaskoczony, że więcej użytkowników wydaje się nie posiadać tego urządzenia.
 
#3 ·
Nienawidzę jednak idei "czasów dragy 60-130", ponieważ większość ludzi prawdopodobnie przeprowadza swoje testy na drogach publicznych. Na torze lub innym miejscu terenowym jest w porządku. Jeździć z dozwoloną prędkością na drogach publicznych, kropka.
 
  • Like
Reactions: 2dogs1cat
#4 ·
To bardzo ładny zysk jak na sam dolot zimnego powietrza. Mówisz o 0,8 sekundy dla 60-130, więc zakładam, że LMI może być o pełną sekundę szybszy na pełnym ćwierć mili. Niewiele jest ulepszeń, które pozwolą zaoszczędzić tyle czasu za jedyne +/- 400 $ (nie jestem pewien, ile kosztują nowe).

Jednak wciąż nienawidzę idei "czasów dragy 60-130", ponieważ większość ludzi prawdopodobnie przeprowadza testy na drogach publicznych. Na torze lub innym miejscu off-road jest w porządku. Na drogach publicznych należy jechać z dozwoloną prędkością, kropka.
Całkowicie zgadzasz się z zamkniętymi drogami.
Nadal nie mogę uwierzyć, że dolot mógłby tak bardzo pomóc.
 
#5 ·
Jeśli można wierzyć przynajmniej części internetu, jestem prawie pewien, że czytałem, że dolot LMI jest najlepiej działającym z obecnie dostępnych dolotów aftermarketowych. Pamiętam również, że czytałem, że układ dolotowy OEM jest lepszy lub co najmniej tak dobry, jak większość innych układów dolotowych (z wyłączeniem LMI) w połączeniu z dobrym filtrem powietrza. Znowu, to tylko z tego, co zbadałem w internecie, lol.
 
  • Like
Reactions: 2dogs1cat
#21 ·
Zawsze osiągam najlepsze czasy, gdy temperatura powietrza dolotowego (IAT) jest poniżej 100 stopni
 
  • Like
Reactions: 2dogs1cat
#36 ·
Hej, możesz sprawdzić mój oryginalny wątek i wprowadzić swoje dane tutaj, abyśmy mogli przechowywać wszystkie informacje w jednym miejscu:

Wyniki testów 60 - 130 MPH zmodyfikowanego Hellcata

Aby odpowiedzieć na pytanie o Twój samochód z samym dolotem, który jedzie 7,9, to fenomenalne, biorąc pod uwagę, że mój najlepszy wynik w seryjnym redeye to 7,7
Czy uważasz, że 3,09 wypadłoby lepiej niż 2,62?
 
#29 ·
Bumping this one back up. I ran like a 8.68 on June 14th in Florida with just my intake. Now I’m at 850rwhp and idea what kind of time I might see once it’s cool outside in a few months?
Low 6/high 5 in decent DA
 
  • Like
Reactions: 2dogs1cat
#32 ·
Skąd ludzie wiedzą, gdzie jest DA?
To miałem nadzieję. Biegłem dzisiaj i czas był straszny, ale było cholernie gorąco i się kręciło. Nie wspominając o tym, że zmieniłem bieg przy prędkości około 127 mil na godzinę, co mnie trochę kosztowało. Potrzebuję więcej czasu na siedzenie
Czy to samochód A8? Jeśli tak, to dlaczego zmieniasz biegi? Jaki bieg tylnej osi?
 
#37 ·
Właśnie zrobiłem obliczenia z poniedziałkowego długiego wyścigu BIR. DA wynosiła między 1000-2000. Seryjny REWB, z ulepszonym zawieszeniem, opony Cup 2. Najlepszy czas to 6,6 sekundy 60-130. Właściwie w poniedziałek Redeye w końcu został prawidłowo ustawiony za pomocą ramion AAD i późniejszych starannych regulacji zbieżności z przodu i z tyłu, a także korzystał z kontrolera zawieszenia DS. Tor był zimny, więc była tylko jedna sesja, w której opony sprawowały się całkiem dobrze i mogłem wykonać kilka dobrych przejazdów na prostej na BIR. W poniedziałek zarejestrowaliśmy nawet prędkość maksymalną 167 mph, zanim trzeba było mocno zahamować przed zakrętem nr 1. Samochód ma przełożenie 3,09, a tylne opony to 345/30. Dane pochodziły z połączenia Track Addict (timer) i interfejsu z podwójnym szybkim GPS 160 do danych o prędkości. System pokładowy nigdy nie nadążyłby za tym tempem.

Powiem też wszystkim, że te Redeye to matka, żeby je ustawić i przyczepić do podłoża, aby komputerowa niania pozwoliła im działać. Jeśli trochę się poślizgnie (złe ustawienie z tyłu) lub spróbujesz wcisnąć pedał przyspieszenia trochę za szybko do podłogi (i tylko trochę zakręcić); przegrywasz, zabierze ci moc, aż spróbujesz ponownie. Zrobisz to dobrze i wiesz o tym, ponieważ przyspieszenie jest wyraźnie mocniejsze. Ustawienie tego zajęło dwa poprzednie sezony, ale wierzę, że w końcu nam się udało. Road America, nadchodzimy!