SRT Hellcat Forum banner
21 - 40 of 53 Posts
Discussion starter · #22 ·
Hé, geen update. Welnu, ik ontdekte dat een zekering was doorgebrand en dat mijn pomp niet werkt, zelfs niet nadat ik de zekering had vervangen. Ik heb drie pompen op de auto geprobeerd. Ik heb geen werkplaatshandboek of bedradingsschema om te zien waar er nog een zekering of relais zou kunnen zitten, zoals inline of zo. Ik ben van plan de tune opnieuw te laden, maar ik heb geen idee of dat enig verschil zal maken. Dacht gewoon dat het iets anders is om te proberen.

Ik heb in de zekeringkast gekeken en daar is stroom. Ik heb toen de connector naar de IC-pomp op de kabelboom van de auto gecontroleerd om te zien of daar stroom is, en dat is er niet. Tenzij iemand hier een idee heeft, en als het opnieuw laden van de tune geen verschil maakt (lijkt niet zo te zijn), dan moet ik hem naar de dealer brengen. Er moet ergens in het systeem/circuit nog een andere zekering of relais zitten.

Kort antwoord is dat het niet is opgelost. Ik ben voorlopig teruggeschakeld naar een standaardpomp en het standaardreservoir.
 
Discussion starter · #23 ·
Nou, nog een ding. De CWA 400 pomp blies de zekering, maar ik had de bedrading omgedraaid. De pomp zou draaien zodra de batterij werd aangesloten. Het veroorzaakte ook het bericht over diagnostiek dat op het display van de auto verscheen. Dat moet ik nog controleren. Hopelijk heeft de PCM de pomp uitgeschakeld om zichzelf te beschermen, en als ik alles reset, zal het weer werken, maar ik heb geen idee, want ik weet niet veel over hoe het computergedeelte hiervan werkt.
 
Discussion starter · #24 ·
Ik heb wat hieronder staat in een andere thread gepost en kopieer en plak het hier om grondig te zijn en er zeker van te zijn dat mijn fout door iedereen is opgemerkt. Ik beschouw het werk, de tijd en het geld dat aan deze IC-pomp-onderneming is besteed als "een voor het team nemen", en hopelijk krijgt Bhoward de CWA400-pomp en de HE en het reservoir en de rest echt goed aan het werk.

Dus de saga van de IC-pomp heeft voor mij zijn conclusie bereikt. Zoals ik hierboven al zei, blies de aftermarket-pomp een zekering op als gevolg van een bedradingsfout die door mij is veroorzaakt. Ik heb de zekering vervangen en de standaardpomp teruggeplaatst en de BMR-tank verwijderd. Nou, geen stroom naar de pomp en kon het gewoon niet uitzoeken. . . wacht erop. . . .

Dus. . . uhm. . . nou ja... het blijkt. . . ja. . . toen ik de zekering verving, heb ik hem in de verkeerde sleuf geplaatst. De les kostte me $ 212,00 bij de dealer, aangezien de technicus dacht dat ik een idee had, en dus deed hij alle diagnoses en zo voordat hij naar de zekeringkast keek, lol.

Zoals eerder vermeld, blijf ik bij het standaardreservoir en de standaard IC-pomp. Ik kijk ernaar uit om terug te gaan naar het circuit en de auto te besturen, hoewel de volgende races pas over ongeveer drie weken zijn.

Oké, laat de snarky opmerkingen beginnen.
 
Geen sarcastische opmerkingen hier. Ik zou het waarschijnlijk veel erger hebben gedaan, gezien mijn beperkte kennis van elektrische systemen.
Daarom heeft mijn bouwer alles geïnstalleerd, zodat ik hier niet mee kan helpen, anders zou ik erin duiken. Mijn systeem werkt prima, maar dat komt omdat ik het heb laten doen als onderdeel van mijn bouw. Ik weet alleen dat er 3 soorten elektriciteit zijn.
Het systeem heeft deze zomer echt geholpen in de hitte van Las Vegas.
Ik zweer erbij omdat het gewoon werkt. Veel mensen hier in Vegas gebruiken ze vanwege de drukkende temperaturen hier in de zomer.
Ik hoop dat je het uitzoekt, want het is een geweldige mod.
Succes.
 
Discussion starter · #26 ·
Dus met de HE en de stockpomp die gisteren rondreed, was het 92 graden omgevingstemperatuur en de IC-koelvloeistoftemperatuur was 101, dus als het binnen 10 graden van de omgevingstemperatuur is, ben ik daar blij mee. Na het afkoelen van de race zou het onder de 105 moeten zijn, ongeacht de omgevingstemperatuur, en dat is eigenlijk alles wat het nodig heeft om op maximale kracht te draaien.

Ja, in beide gevallen, wat betreft de bedrading en de zekering, had ik een paar weken non-stop op de auto(s) zitten rammen en was ik gewoon een beetje oververhit. Het gebeurt. Maar het is een goede herinnering om altijd terug te gaan naar de basis, de eenvoudigste dingen eerst, en te controleren en opnieuw te controleren bij het oplossen van problemen.
 
Dus met de HE en de standaard pomp die gisteren rondreed, was het 92 graden omgevingstemperatuur en de IC-koelvloeistoftemperatuur was 101, dus als het binnen 10 graden van de omgevingstemperatuur is, ben ik daar blij mee. Na afkoeling tijdens het racen zou het onder de 105 moeten zijn, ongeacht de omgevingstemperatuur, en dat is eigenlijk alles wat het nodig heeft om op maximale kracht te draaien.

Ja, in beide gevallen, wat betreft de bedrading en de zekering, had ik de auto's een paar weken non-stop afgeragd en was ik gewoon een beetje gaar. Het gebeurt. Maar het is een goede herinnering om altijd terug te gaan naar de basis, eerst de eenvoudigste dingen, en te controleren en te hercontroleren bij het oplossen van problemen.
Mijn Trackhawk kan anders zijn, maar toen reed ik met de standaard supercharger-koelopstelling, mijn I/C-temperaturen lagen meestal rond de 5* boven de omgevingstemperatuur. Niet veel verschil met uw temperaturen.
 
Discussion starter · #29 ·
Mijn Trackhawk is misschien anders, maar toen had ik de standaard supercharger koelopstelling, mijn I/C-temperaturen lagen meestal rond de 5* boven de omgevingstemperatuur. Niet veel verschil met uw temperaturen.
Ik liep net met de auto door de stad, dus slechts 10-25 mph. Ik moet zien wat hij op de snelweg doet. Maar ik denk dat het daar ongeveer zal zijn. De grotere vraag is echter hoeveel hij daalt na een run en of hij lager blijft in de staging lanes, etc. Het was ook behoorlijk warm buiten, midden jaren 90. Het lijkt erop dat mijn buitentemperatuurmeter op de auto altijd een paar graden te laag is, dus de mijne is vrij vergelijkbaar met die van u.

Van een tuner hoorde ik dat de pomp is ingesteld om op een bepaalde temperatuur te draaien, laag/hoog, en mijn tuner zei dat hij niet graag aan die instelling rommelt omdat de pompen erg kieskeurig zijn. Ik denk dat het 105 graden is.
 
Er zijn 2 grote voordelen aan de pomp en de grote tank. Je hebt 8 gallons meer koelvloeistof, waardoor het langer duurt om op te warmen. Het belangrijkste is dat je op het circuit de tank met ijs vult en de temperaturen gewoon uit het zicht dalen. Ik ijs het direct na de run af, laat het water eruit en ijs het direct voor de run af.
Dat zijn de twee grootste voordelen en het ijs maakt het een enorme deal.
Ik hoop dat dit helpt.
 
Discussion starter · #31 ·
De belangrijkste reden dat ik de tank had toegevoegd, was alleen maar om de koelvloeistofcapaciteit te vergroten. Ik krijg ook wat meer capaciteit van de HE. Het zou nu langer moeten duren voordat alles opwarmt.

Ik heb gisteren een langere rit gemaakt en de IC-temperaturen op de snelweg waren 5* boven de omgevingstemperatuur en 5-7* tijdens het slenteren door de stad. Ik zou gewoon een koeler met ijs en een van die draagbare sproeiers kunnen meenemen en de HE tussen de rondes door kunnen besproeien als het 95-100* is.

Op dit moment wil ik gewoon dat de auto rijdbaar is. Ik ben bezig met het bouwen van een LS-bracket-car van mijn mustang, dus daar kan ik aan werken.
 
Discussion starter · #32 ·
Ik heb nu ongeveer 15 runs van 1/8 mijl gedaan met de standaard IC-pomp en geen BMR-tank. Geen problemen. Geen meldingen van te weinig IC-koelvloeistof en alles is weer normaal.
 
Discussion starter · #35 ·
Goed idee. Als mijn enige overweging dragracen was, had ik hetzelfde gedaan. Natuurlijk kan elk systeem een probleem zijn, maar het ziet ernaar uit dat de FI-kit echt goed werkt voor racen in een rechte lijn.

Ga je een groter reservoir toevoegen? In de instructies voor de FI-kit staat welke maat je nodig hebt voor een auto van 1/4 mijl. Ik kan me echter de capaciteit die ze aanbevelen niet herinneren.
 
Discussion starter · #37 ·
Goed idee. Verander zo min mogelijk om te komen waar je wilt zijn. Laat ons weten hoe het werkt met de voorraadreservoir/koelvloeistofcapaciteit.
 
Discussion starter · #39 ·
Daar heb ik nog niet naar gekeken. Een vraag die ik zou hebben is of het past in de ruimte waar de originele zit, met die EMP die dat rechthoekige deel eraan heeft en ook de klok ervan.
 
Even ter info: ik denk dat je de CWA400 verkeerd hebt aangesloten. Je kunt de fabrieks-LIN BUS-draad niet gebruiken. Die moet uit de connector worden verwijderd en afgesloten.

Wat je wilt doen:
Standaard -> CWA400
1 -> 4 (Massa)
2 -> 3 (Accu voeding)
3 -> 1 (ASD Uitgang = +12v als de motor draait)
4 -> NVT (Lin Bus NIET GEBRUIKT)
Dan moet je voor pin 2 op de CWA deze aarden.

De manier waarop de CWA400 werkt is dat als er +12/GND op de PWM signaaldraden staat, deze in een veilige modus gaat en de pomp op 95% snelheid laat draaien. Nu heb ik dit niet in een auto, maar we waren aan het testen op de testbank om deze pomp te gebruiken in een aantal van onze stand-alone kits. En ik wilde gewoon proberen te helpen, want ik denk dat ik je fout heb gezien.

Ook krijg je een foutcode voor geen communicatie met de pomp, dus je zult met HPT naar binnen moeten gaan en die code uitschakelen.
 
21 - 40 of 53 Posts