SRT Hellcat Forum banner
121 - 140 of 158 Posts
Discussion starter · #124 · (Edited)
EINDELIJK DYNO-NUMMERS!

Sorry iedereen. Het leven was de laatste maand erg druk. Eindelijk de auto op de rollen gezet.

Maakte 1011 whp, 975 wtq op een dynojet met slechts 14 graden timing.

De opstelling is als volgt:
Kong 2650 met 130 mm gasklep
22ish psi op een 2.35 boven alleen (ik ben op grote hoogte)
Lange buis headers
Awe track uitlaat
Bwoody straat warmtewisselaar
BMR Ice Tank

Ik sprak met mijn tuner en we gaan het een beetje meer opvoeren op wat ethanol in blik, dus ik zal een update geven wanneer we opnieuw op de dyno staan. Erg blij met de resultaten tot nu toe!

Mooi!!! Als je naar die Dyno-grafiek kijkt, lijkt het erop dat je waarschijnlijk veel riemslip had? Hoe was het stof rond de katrol? Ik ken een paar jongens die daar problemen mee hebben. Ze hebben zelfs geprobeerd om Kong's nieuwe 2-katrol-geleiderwielsysteem te gebruiken en het geeft nog steeds problemen met riemslip.

Discussion starter · #128 ·
Mooi!!! Als ik naar die Dyno-grafiek kijk, lijkt het erop dat je waarschijnlijk veel riemslip had? Hoe was het stof rond de katrol? Ik ken een paar jongens die daar problemen mee hebben. Ze hebben zelfs geprobeerd het nieuwe 2-katrol-geleidingssysteem van Kong te gebruiken en het geeft nog steeds problemen met riemslip.
Ja, ik worstel met een beetje riemslip. Ik gebruik ook een AAD-geleider, maar zie nog steeds stof. Ik zal moeten kijken of de dubbele geleider van Kong kan helpen, aangezien ik alleen bovenop draai.

View attachment 648554
Disclaimer Ik heb de motor gebouwd om 1200+ aan te kunnen, maar ik rijd nog steeds op 93 pomp, ik rijd dagelijks met deze auto dus ik wilde een betrouwbare straatauto en als ik hem wil opvoeren kan ik dat doen door grotere injectoren toe te voegen. Ik rijd met mijn Hellcat overal, hij staat niet in de garage. Ik ben 4 uur naar HHP gereden om hem opnieuw te laten afstellen en ben dezelfde dag weer teruggereden en de compressor deed het GEWELDIG. Hieronder staat mijn setup en wat hij deed op de dyno van HHP. Dus als iemand deze compressor wil toevoegen, is hier iets om naar te kijken en te beoordelen. Het kostte me iets meer dan $8K voor installatie en tuning

Huidige Step-up
2021 hellcat
Carrillo drijfstangen & zuigers
HHP custom nokkenas
HHP Duale brandstofpomp
HHP/ BES Ported head
ARP Studs
Veer & retainers
Kong 2650
Kong bovenste poelie
Nick Williams 108 TB
JLT Intake
1050cc injectoren
Super damper balancer (OEM)
Standaard uitlaat
93 pomp benzine

Auto maakte
760Whp (3.50 poelie 13lbs boost)
874WHP (3.25 poelie 16lbs boost)
903WHP (3.00 poelie 19lbs boost)
Kunt u uw berekening uitleggen, kale 2650 compressor is meer dan 6k?

Kunt u uw wiskunde uitleggen, kale 2650-blower is meer dan 6k?
Kunt u uw wiskunde uitleggen, kale 2650-blower is meer dan 6k?
$5.999 kong 2650
$140 nieuwe bougies
$1000 tuning
$150 x2 3.25 & 3.00 katrol
$300 LMK inlaat die past op een Whipple met grotere TB (oude JLT was te lang)
$51 Groene riem
$1000 Arbeid

19 lbs boost en 903 whp op 93 octaan benzine op standaard cubes is moeilijk te geloven??
2 weken daarvoor deed de auto 874WHP
Snel vooruit naar 18/6 op een dag van 32+ graden met vochtigheid deden we een run met 3.25 en het leverde 862whp op, lieten de auto afkoelen en we zetten de 3.00 pulley erop die 903whp opleverde. Josh van HHP gaf me de voor- en nadelen van het laten zitten van de 3.00 pulley en het risico woog niet op tegen de beloning, dus we schakelden terug naar de 3.25 pulley.

Image

2 weken eerder deed de auto 874WHP
Snel vooruit 6/18 op een 90+ dag met vochtigheid hebben we een pull gedaan met 3.25 en het maakte 862whp, laat de wagen afkoelen en we hebben de 3.00 katrol erop gezet die 903whp maakte. Josh van HHP gaf me de voor- en nadelen van het laten zitten van de 3.00 katrol en het risico woog niet op tegen de beloning, dus we zijn terug overgeschakeld naar de 3.25 katrol.

View attachment 648579
Dat is verdomd goed voor 93. Het beste dat ik ooit op 93 kon krijgen was 17 lbs boost op een IHI 2.4 maakte 855 wiel met een M6 en Josh tuning. Zou de Kong zoveel minder pk's kunnen verbruiken dan de IHI?

$5.999 kong 2650
$140 nieuwe bougies
$1000 tuning
$150 x2 3.25 & 3.00 katrol
$300 LMK inlaat die past op een Whipple met grotere gasklep (oude JLT was te lang)
$51 groene riem
$1000 Arbeid
Carrillo drijfstangen & zuigers
HHP custom nokkenas
HHP Duale brandstofpomp
HHP/ BES Geporteerde kop
ARP-bouten
Veer & houders
Nick Williams 108 gasklep
1050cc injectoren.

Al deze dingen?

121 - 140 of 158 Posts