SRT Hellcat Forum banner
41 - 59 of 203 Posts
Z tego, co rozumiem, styl roots jest nieco mniej wydajny niż konstrukcja z podwójną śrubą. Jednakże, będąc symetryczną konstrukcją 4-płatkową, jest znacznie łagodniejszy dla łożysk i może obracać się szybciej, aby nadrobić różnicę i jest prawdopodobnie znacznie bardziej niezawodny przy nadmiernym obracaniu - w przeciwieństwie do IHI, który lubi spalić łożysko wirnika męskiego podczas nadmiernego obracania, ponieważ obraca się z prędkością wału wejściowego 5:3.
Moje staromodne rozumienie było Twin Screw>TVS>Roots style. Ale dmuchawy TVS, takie jak 2650, zmniejszyły lukę w stosunku do dmuchaw TS, takich jak whipples. Ten pakiet wirnika jest wyjątkowy, ponieważ buduje doładowanie podobnie do dmuchawy odśrodkowej. Nie do końca to samo, ale nie widać natychmiastowego pełnego doładowania, jak w przypadku TS i roots. Ale ich zakres wydajności jest generalnie wyższy w zakresie obrotów i może przenosić moc dobrze poza wydajność, powiedzmy, whipple lub starszych Eaton Roots. Miałem maggie 2650 w moim ZL1 i przy uderzeniu WOT, zaczynałby się od około 8 psi i budował doładowanie do około 15 psi maksymalnie z kołem pasowym 90 mm, które miałem. Nie natychmiastowe uderzenie whipple, ale bardziej kontrolowane. Ale człowieku, jak on to robił.
 
Prawdopodobnie powodem, dla którego nie zrobiono tego wcześniej, jest brak popytu. Dmuchawa OEM po portowaniu obsługiwała bardzo ekstremalne konfiguracje, a poza tym Whipple miał pokryty rynek. Rozumiem, że ludzie są podekscytowani nowym produktem, ale wątpię, czy będzie on znacznie lepszy niż portowana dmuchawa OEM 2.4L lub 2.7L.
Na standardowych lub podwyższonych poziomach mocy na pewno nie. Ale przekraczając standardowy zakres wydajności, będzie znacznie lepiej. O to w nich chodzi.
 
Jasne, nie przy standardowych lub podwyższonych poziomach mocy. Ale przekraczając standardowy zakres wydajności, będzie znacznie lepiej. O to w tym chodzi.
Podtrzymuję moje stwierdzenie, że nie będzie to dużo lepsze niż portowany OEM. Standardowa dmuchawa jest po prostu tak cholernie dobrze zaprojektowana. Chciałbym, żeby mi udowodniono, że się mylę, ale jestem prawie pewien, że w tym przypadku tak się nie stanie.
 
Podtrzymuję moje stwierdzenie, że nie będzie to o wiele lepsze niż przeniesiony OEM. Standardowa dmuchawa jest po prostu tak cholernie dobrze zaprojektowana. Chciałbym, żeby udowodniono mi, że się mylę, ale jestem prawie pewien, że w tym przypadku tak nie będzie.
Zgadzam się, ale znowu do pewnego stopnia. Jeśli chcesz 1000-1500 KM, to chcesz whipple TS lub 2650 TVS. Standardowa dmuchawa ma swoje miejsce i z pewnością pokrywa ogromny zakres potrzeb ludzi. Ale kiedy chcesz więcej, będziesz robić zakupy.

Osobiście chciałbym zobaczyć różnicę między tym nowym Kong 2650 a standardową dmuchawą przy różnych poziomach doładowania. Myślę, że będziesz miał rację od standardowego doładowania do powiedzmy 20-22psi. Poza tym będziesz potrzebował więcej. To samo dotyczy ZL1. Założyłem maggie 2650 na mojego ZL1, który był w innym przypadku standardowy i nie wypadł o wiele lepiej niż standardowa dmuchawa, z wyjątkiem kontroli temperatury.
 
Szczerze mówiąc, jestem zaskoczony, że nikt nie zrobił tego wcześniej? To świetny pomysł na prostą wymianę dmuchawy i fabryczny wygląd. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co zrobią na seryjnym samochodzie z seryjnymi kołami pasowymi.
Ja też. Pytałem o to kilka razy, a odpowiedź, jaką zwykle dostawałem, brzmiała, że jest za mały. To powinno być interesujące.
 
Wiele osób to robi, poszukaj tego
Aha. To jest twój sposób działania. Wygłaszanie wielkich oświadczeń bez żadnych faktów ani danych, które by je popierały. Właściwie to, jak zostałeś odblokowany? Miałem cię na ignorze z powodu tego rodzaju gówna, które bierzesz w każdym wątku, w którym publikujesz. Czas naprawić ten problem właśnie teraz.
 
No tak. To jest twój M.O. Wygłaszanie wielkich oświadczeń bez żadnych faktów ani danych, które by je popierały. Właściwie to, jak zostałeś odblokowany? Miałem cię na ignorowaniu z powodu tego rodzaju gówna, które bierzesz w każdym wątku, w którym publikujesz. Czas naprawić ten problem już teraz.
Proszę, zablokuj mnie ponownie. Nigdy nie masz nic wartościowego do dodania
 
Styl Whipple generuje mniej ciepła niż styl TVS
Takie było moje zrozumienie, jeśli chodzi o temperaturę wlotu powietrza dla sprężarek śrubowych w porównaniu do korzeniowych.
Niestety, większość rzeczy, na które natrafiłem, była tuż przed/w momencie wydania TVS 2650 i Whipple 3.0 w okolicach ery Covid.
Niektórzy twierdzą, że nowe cegły intercoolera Maggie mają lepsze możliwości chłodzenia w porównaniu do Whipple, ale wciąż jestem niezdecydowany, jeśli chodzi o to.

 
41 - 59 of 203 Posts