SRT Hellcat Forum banner

Demon 170 Productieaantallen

13 reading
559K views 4.3K replies 210 participants last post by  Demon Fan 777  
#1 · (Edited)
Ik vond dat de Demon een draad verdiende die los stond van mijn andere Hellcat Challenger Production draad, dus hier is hij! HET IS BEGONNEN! De eerste productie Demon 170 van de band in Brampton was een Plum Crazy met zwart Alcantara/Laguna interieur, Demonic Red veiligheidsgordels, satijnzwarte motorkap, aluminium gesmede wielen die naar Virginia gaan! Als een lid met een 170 bestelling getagd wil worden in mijn dagelijkse update berichten, kunt u hier uw gegevens indienen ORDER SUBMISSION OPTIE UITLEG GRAFIEK.
Image

#6 ·
Bravo! Ik denk dat je de passagiersstoel als optie moet toevoegen. Dit is een auto met één stoel en optionele stoelen voor ballast:) De meeste mensen zullen de passagiersstoeloptie hebben, maar er zullen ongeveer 12 gekken zijn die voor de optie met één stoel gaan.
Gisteren was de eerste keer dat ik echt naar de opties keek, dus ik kan zeker iets missen, maar het lijkt er niet op dat het verwijderen van de passagiersstoel een op zichzelf staande optie is. Het is gewoon onderdeel van het Base Cloth-interieur, daarom heb ik de (Pass/Rear seat delete) in die beschrijving opgenomen. Corrigeer me absoluut als dat verkeerd is of als ik iets anders heb gemist 👍🏼

#19 ·
Second Demon getting built today White Knuckle
De man die de configuratiekaarten maakte, stierf in 2021 aan kanker. Alleen om je te laten weten.
De zilveren Demon werd afgezet bij de Mopar Nationals.
Nou, dat is balen dat hij overleden is. Weet je wat er met de Brampton Builder is gebeurd? Hij heeft mijn originele auto gesigneerd en dook kort daarna onder.

#37 ·
Ze hebben er tot nu toe 50 van gebouwd, maar het waren allemaal Pilot/Demo-builds. Ik neem die doorgaans niet op in gegevens, omdat ze niet in het wild terecht zouden moeten komen.

Hier is de kleurenverdeling van de pilotorders.

KleurAantal
Pitch Black
40​
Octane Red
4​
Triple Nickel
1​
Sublime Met
1​
White Knuckle
1​
Go Mango
1​
Sinamon Stick
1​
Destroyer Grey
1​
Ik denk dat er meer dan 1 zilveren pilot-auto was, er was een 2-zitter en een 1-zitter die Jay Leno demonstreerde.

#17 ·
Hartelijk dank Triple_B voor het doen van dit. Er zullen ook ongeveer 24 Demon 170 Jailbreak-auto's zijn met een aangepaste lakkleur. De VON's van die auto's tonen nu code "YHF" voor "Specialty Paint Program". Ze worden allemaal in de fabriek zwart gespoten voordat ze naar Prefix/Penske gaan voor een aangepaste lak. Ik weet niet zeker of je de kleur voor elk van deze auto's zult weten, hoewel ik momenteel ongeveer 9 van de 20+ ken, aangezien de VON dit niet specificeert.

#24 ·
Heel erg bedankt Triple_B voor dit. Er zullen ook ongeveer 24 Demon 170 Jailbreak-auto's zijn met een aangepaste lakkleur. De VON's van die auto's tonen nu code "YHF" voor "Specialty Paint Program". Ze worden allemaal zwart gespoten in de fabriek voordat ze naar de Prefix/Penske gaan voor aangepaste lak. Ik weet niet zeker of je de kleur voor elk van deze auto's zult weten, hoewel ik momenteel ongeveer 9 van de 20+ tot nu toe ken, aangezien de VON dit niet specificeert.
Zeer goede informatie. Ik heb tot nu toe 3326 bestellingen gedetecteerd, maar ik vermoed dat je gelijk hebt over de kleur. Het bouwblad zal waarschijnlijk gewoon zwart tonen zonder indicatie van de aangepaste kleur. Ik hoop de komende dagen meer builds te zien om extra bouwbladen te vergelijken. Zal zeker uitkijken naar de jailbreak-modellen (y)

#32 ·
Ik heb de afgelopen 48 uur bijna 11000 nieuwe bestellingen (474 waren Hellcats) voor Brampton gevonden, waardoor het totaal nog te bouwen auto's van 2023 uitkomt op iets meer dan 33.000 (ongeveer 5600 Hellcats inclusief de 3326 Demons). Ik kan niet weten of een bestelling is geannuleerd, dus ze zullen NIET ALLEMAAL daadwerkelijk worden gebouwd, maar dat is wat ik vandaag heb gevonden.

#33 ·
Ik heb de afgelopen 48 uur bijna 11000 nieuwe bestellingen (474 waren Hellcats) voor Brampton gevonden, waardoor het totaal nog uitstaande bestellingen iets meer dan 33K is (~5600 Hellcats inclusief de 3326 Demons) s) [/I]2023 auto's die nog gebouwd moeten worden. Ik kan niet weten of een bestelling is geannuleerd, dus ze zullen NIET ALLEMAAL daadwerkelijk worden gebouwd, maar dat is wat ik vandaag heb gevonden.
Oké, excuseer mijn onwetendheid over de lopende band. Wat betekent "geaccepteerd"? Dat er een VIN/VON is toegewezen of iets anders?

En hoe waarschijnlijk is het dat wanneer een auto een VIN krijgt toegewezen, deze daadwerkelijk wordt gebouwd....95%? 50%?

#52 ·
Nog een Demon-bouwblad vanochtend, White Knuckle met Demonische veiligheidsgordel, basisstof alleen met bestuurdersstoel! Race-modus inschakelen!

Zijn er dus meer dan twee wielopties? Deze vermeldt niet dezelfde Forged Aluminum wielen als de eerste, maar lichtgewicht aluminium wielen. ?
Hoeveel D170's zijn er tot nu toe in totaal gebouwd? Ik heb 19 gehoord. Is dat waar?

#61 ·
3 Demons worden vandaag gebouwd
1 Destroyer grijs
1 Subliem groen
1 Graniet
Elke dag dat ze er niet 30 per dag of meer bouwen, draagt bij aan de gemiddelde hoeveelheid die per dag gebouwd moet worden om er 3300 te bouwen tegen het einde van het jaar. In 7 maanden productie tot nu toe dit jaar heeft Dodge nog geen 3000 van een Hellcat-model gebouwd en iets meer dan 8500 Hellcats in totaal.
Image